Programska rješenja

Upravljanje ispisom

Nadzor nad ispisom

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijski ispis

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu poduzećima da budu agilnija, fleksibilnija i učinkovitija

DMS

Sustavi za upravljanje dokumentima omogućuju strukturiranu pohranu podataka

ICT usluge

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje.

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtualna okruženja

Digitalni ured

Ured u oblaku i alati za učinkovit grupni rad

Uređaji

Pisači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski pisači i multifunkcijski uređaji

Epson pisači

Inkjet pisači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termo pisači i termotransfer pisači

NAS poslužitelji i mrežna oprema

Synology

Rješenja za pohranu i i zaštitu podataka te sustave za nadzor

Wi-Fi usmjerivači

Ponuda Synology usmjerivača za neprekinuti pristup webu

Kamere Synology

Nadzorne kamere Synology za integraciju sa Surviellance Station

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri u A4 i A3 formatima i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

UPS - Neprekidno napajanje

UPS

Zaštitite svoje uređaje od nestanka i fluktuacije struje

Podrška
Servis i tehnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Podrška Synology

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sustava za sigurnosno kopiranje

Preuzimanja

Pristup cjenicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti, koji vrijede za sve isporuke i ponude poduzeća

Ovlašteni servisi

Popis ovlaštenih servisera Kyocera uređaja u Hrvatskoj

O nama
O poduzeću Xenon forte – Zagreb

Predstavljanje poduzeća i osobna iskaznica

Mediji o nama

Istražite objave u medijima u kojima se pojavljuje Xenon forte Zagreb

Vijesti

Budite u toku s našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse iz naših programa

Akcija

Kyocera uređaji u akciji

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Izjava OEEO

OEEO izjava o povratu i pravilnom odlaganju iskorištenih tonera.

01 6185 824

DMS - Sustav za upravljanje dokumentima

Povećajte produktivnost jednostavnim procesima

Kyocera Smart Information Manager (KCIM) je jednostavno i user-friendly rješenje za male i srednje tvrtke koje žele prijeći s papirnatog na digitalno upravljanje dokumentima.

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM)

KCIM - DSM u oblaku

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) je sustav za upravljanje dokumentima u oblaku koji korisnicima omogućuje jednostavno upravljanje dokumentima, skeniranje, učitavanje, indeksiranje i pohranu dokumenata.

Portal pružatelja usluga: Portal pružatelja usluga je aplikacija koja podržava KCIM upravljanje organizacijom, upravljanje korisnicima i upravljanje vrstama dokumenata. Ponuđači (lokalni zastupnici, trgovci) mogu pristupiti portalu ponuđača putem web preglednika. Oni mogu dodavati, uređivati ​​ili brisati organizacije za dječje pružatelje ili za svoje klijente.

KCIM: Administrator klijenta ili korisnik klijenta može pristupiti KCIM-u pomoću web preglednika. Administrator korisnika može dodati korisničke račune za svoju organizaciju i konfigurirati postavke koje se odnose na prava pristupa vrstama dokumenata.

Korisnici klijenta mogu upravljati dokumentima – skenirati, učitavati, indeksirati, pretraživati, uređivati ​​itd.

Platform Core: Platform Core je ključna komponenta platforme. KCIM je izgrađen na njegovoj osnovi. Platforma sigurno pohranjuje sve informacije o KCIM dokumentima.

Klijent / MFP: klijent, koji može biti i višenamjenski pisač, spaja se na KCIM poslužitelj. Korisnici mogu učitati skenirani dokument na KCIM poslužitelj.

Mobilna aplikacija: Mobilna aplikacija povezuje se s KCIM poslužiteljem. Korisnici klijenta mogu učitati dokument na KCIM poslužitelj.

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) - Online softversko rješenje u oblaku za upravljanje digitalnim dokumentima

S rješenjem KCIM unosit ćete, snimati, upravljati i obrađivati ​​svoje dokumente u centraliziranom cloud sustavu, a pritom ih lako pronaći kad god vam zatrebaju.
Smanjite svoje operativne troškove uz neograničen korisnički pristup.
Jednostavno organizirajte i označite dokumente označavanjem ključnih riječi.
Pošaljite dokumente na platformu iz web-preglednika, skenirajte sa svog višenamjenskog uređaja ili čak prenesite iz mobilne aplikacije.
Držite tisuće dokumenata na dohvat ruke, kojima možete pristupiti dvostruko brže, povećavajući produktivnost i učinkovitost.
Učitajte i pohranite dokumente na siguran način, osiguravajući da samo ovlašteni korisnici imaju pristup informacijama.
Omogućite pristup određenim dokumentima (npr. osobnim, financijskim ili ugovorima) korisniku ili odjelu.
Omogućite ovlaštenim korisnicima provjeru kvalitete podataka unesenih u platformu.
Brzo pronađite najnoviju verziju svojih dokumenata arhiviranih na platformi.
KCIM je dostupan na nekoliko podržanih preglednika: Edge 92 ili kasnije, Chrome 70 ili noviji, Safari 14 ili noviji.
Korisnici mogu pristupiti KCIM-u pomoću aplikacije dostupne na iOS-u v14 ili novijem i Androidu v6 ili novijem.

Želite saznati više o KCIM rješenju?

Pozivamo vas da nas nazovete i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja vezana uz rješenje Kyocera Cloud Information Manager.