Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima
Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima
Produkcijski ispisKyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost
Rješenja koja pomažu poduzećima da budu agilnija, fleksibilnija i učinkovitija
DMSSustavi za upravljanje dokumentima omogućuju strukturiranu pohranu podataka
Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje.
VirtualizacijaIskoristite mogućnosti koje nude virtualna okruženja
Digitalni uredUred u oblaku i alati za učinkovit grupni rad
Laserski pisači i multifunkcijski uređaji
Epson pisačiInkjet pisači i multifunkcijski uređaji
CITIZENTermo pisači i termotransfer pisači
Rješenja za pohranu i i zaštitu podataka te sustave za nadzor
Wi-Fi usmjerivačiPonuda Synology usmjerivača za neprekinuti pristup webu
Kamere SynologyNadzorne kamere Synology za integraciju sa Surviellance Station
Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja
Podrška SynologyNarudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sustava za sigurnosno kopiranje
Pristup cjenicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima
Opći uvjeti poslovanjaOpći uvjeti, koji vrijede za sve isporuke i ponude poduzeća
Popis ovlaštenih servisera Kyocera uređaja u Hrvatskoj
Predstavljanje poduzeća i osobna iskaznica
Mediji o namaIstražite objave u medijima u kojima se pojavljuje Xenon forte Zagreb
Budite u toku s našim najnovijim vijestima
Studije slučajaPrimjeri dobre prakse iz naših programa
AkcijaKyocera uređaji u akciji
Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku
Izjava OEEOOEEO izjava o povratu i pravilnom odlaganju iskorištenih tonera.
Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) je jednostavno i user-friendly rješenje za mala i srednja poduzeća koja žele prijeći s papirnatog na digitalno upravljanje dokumentima.
Uz Kyocera Cloud Information Manager imat ćete svoje dokumente pod kontrolom:
Uz KCIM dobivate više od puke kontrole nad svojim dokumentima.
Način poslovanja se mijenja, novi trend je rad na daljinu. Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) može vašem poslovanju pružiti bolju fleksibilnost i performanse dajući vam potpunu kontrolu nad vašim dokumentima. SaaS platforma olakšava pohranu i upravljanje svim digitalnim dokumentima u sigurnoj online arhivi.
KCIM platforma omogućuje brz i siguran pristup vašim poslovnim dokumentima putem web preglednika; tako da korisnici mogu pristupiti datotekama s bilo kojeg mjesta.
KCIM platforma pohranjuje dokumente na šifrirani poslužitelj, gdje je pristup dopušten samo korisnicima s odgovarajućim dozvolama.
Značajka “indeksiranje jednim klikom” platforme KCIM olakšava označavanje dokumenata i isticanje ključnih riječi. To osigurava kasnije jednostavno pronalaženje dokumenata u repozitoriju.
KCIM pruža sigurnu platformu za upravljanje dokumentima koja administratorima omogućuje upravljanje pristupom na temelju dokumenta ili kategorije korisnika.
Edge 92, Chrome 70 ili Safari 14 i novije verzije
engleski, njemački, francuski, talijanski. Hrvatski je u pripremi.
Kompatibilan s Kyocera uređajima s HyPAS platformom.
Android v6 ili iOS v14 i novije verzije
S rješenjem KCIM unosit ćete, snimati, upravljati i obrađivati svoje dokumente u centraliziranom cloud sustavu, a pritom ih lako pronaći kad god vam zatrebaju.
Smanjite operativne troškove korištenjem višekorisničkih aplikacija u oblaku s Google Cloud Platformom (GCP).
KCIM platforma omogućuje brz i siguran pristup vašim poslovnim dokumentima putem web preglednika.
Učinkovit način pohranjivanja ključnih riječi i indeksnih datoteka.
Snažni KCIM-ovi filtri za pretraživanje mogu suziti vaš upit za pretraživanje različitim opcijama. Primjer: stvoreno dana… itd.
Kada indeksirate dokument, možete zatražiti provjeru valjanosti podataka, što će osigurati točnost u budućim pretraživanjima.
Snimite dokumente svojim pametnim telefonom i pošaljite ih u KCIM pomoću mobilne aplikacije.
Učitajte i pohranite dokumente na siguran način, osiguravajući da samo ovlašteni korisnici imaju pristup informacijama.
Organizirajte svoje dokumente u strukturu mapa koja olakšava pregledavanje.
Dodajte komentare dokumentu kako biste pružili smislen kontekst za buduća pretraživanja dokumenata.
Korisnik može filtrirati prema datumu, metapodacima i vremenu izrade dokumenta.
Pozivamo vas da nas nazovete i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja vezana uz rješenje Kyocera Cloud Information Manager.
Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) je sustav za upravljanje dokumentima u oblaku koji korisnicima omogućuje jednostavno upravljanje dokumentima, skeniranje, učitavanje, indeksiranje i pohranu dokumenata.
Portal pružatelja usluga: Portal pružatelja usluga je aplikacija koja podržava KCIM upravljanje organizacijom, upravljanje korisnicima i upravljanje vrstama dokumenata. Ponuđači (lokalni zastupnici, trgovci) mogu pristupiti portalu ponuđača putem web preglednika. Oni mogu dodavati, uređivati ili brisati organizacije za dječje pružatelje ili za svoje klijente.
KCIM: Administrator klijenta ili korisnik klijenta može pristupiti KCIM-u pomoću web preglednika. Administrator korisnika može dodati korisničke račune za svoju organizaciju i konfigurirati postavke koje se odnose na prava pristupa vrstama dokumenata.
Korisnici klijenta mogu upravljati dokumentima – skenirati, učitavati, indeksirati, pretraživati, uređivati itd.
Platform Core: Platform Core je ključna komponenta platforme. KCIM je izgrađen na njegovoj osnovi. Platforma sigurno pohranjuje sve informacije o KCIM dokumentima.
Klijent / MFP: klijent, koji može biti i multifunkcijski uređaj, spaja se na KCIM poslužitelj. Korisnici mogu učitati skenirani dokument na KCIM poslužitelj.
Mobilna aplikacija: Mobilna aplikacija povezuje se s KCIM poslužiteljem. Korisnici klijenta mogu učitati dokument na KCIM poslužitelj.
Kolačić | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Oglašavanje". | |
cookielawinfo-checkbox-analytics | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Analitika". | |
cookielawinfo-checkbox-necessary | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Obavezni". | |
CookieLawInfoConsent | Bilježi zadano stanje gumba odgovarajuće kategorije i CCPA status. Radi samo u kombinaciji s primarnim kolačićem. | |
elementor | Ovaj kolačić koristi tema web stranice WordPress. Vlasniku web stranice omogućuje implementaciju ili promjenu sadržaja web stranice u stvarnom vremenu. | |
wp-wpml_current_language | Opis nije potreban. |