Programska rješenja

Upravljanje ispisom

Nadzor nad ispisom

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijski ispis

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu poduzećima da budu agilnija, fleksibilnija i učinkovitija

DMS

Sustavi za upravljanje dokumentima omogućuju strukturiranu pohranu podataka

ICT usluge

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje.

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtualna okruženja

Digitalni ured

Ured u oblaku i alati za učinkovit grupni rad

Uređaji

Pisači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski pisači i multifunkcijski uređaji

Epson pisači

Inkjet pisači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termo pisači i termotransfer pisači

NAS poslužitelji i mrežna oprema

Synology

Rješenja za pohranu i i zaštitu podataka te sustave za nadzor

Wi-Fi usmjerivači

Ponuda Synology usmjerivača za neprekinuti pristup webu

Kamere Synology

Nadzorne kamere Synology za integraciju sa Surviellance Station

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri u A4 i A3 formatima i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

UPS - Neprekidno napajanje

UPS

Zaštitite svoje uređaje od nestanka i fluktuacije struje

Podrška
Servis i tehnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Podrška Synology

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sustava za sigurnosno kopiranje

Preuzimanja

Pristup cjenicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti, koji vrijede za sve isporuke i ponude poduzeća

Ovlašteni servisi

Popis ovlaštenih servisera Kyocera uređaja u Hrvatskoj

O nama
O poduzeću Xenon forte – Zagreb

Predstavljanje poduzeća i osobna iskaznica

Mediji o nama

Istražite objave u medijima u kojima se pojavljuje Xenon forte Zagreb

Vijesti

Budite u toku s našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse iz naših programa

Akcija

Kyocera uređaji u akciji

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Izjava OEEO

OEEO izjava o povratu i pravilnom odlaganju iskorištenih tonera.

DMS - Sustav za upravljanje dokumentima

Povećajte produktivnost jednostavnim procesima

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) je jednostavno i user-friendly rješenje za mala i srednja poduzeća koja žele prijeći s papirnatog na digitalno upravljanje dokumentima.

Preuzmite kontrolu nad svojim podacima uz KCIM

Uz Kyocera Cloud Information Manager imat ćete svoje dokumente pod kontrolom:

KCIM
KCIM_hibridna rešitev

Savršen alat za hibridni rad

Uz KCIM dobivate više od puke kontrole nad svojim dokumentima.

Kako Kyocera Cloud Information Manager (KCIM)
može podržati proces digitalizacije?

Način poslovanja se mijenja, novi trend je rad na daljinu. Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) može vašem poslovanju pružiti bolju fleksibilnost i performanse dajući vam potpunu kontrolu nad vašim dokumentima. SaaS platforma olakšava pohranu i upravljanje svim digitalnim dokumentima u sigurnoj online arhivi.

KCIM platforma omogućuje brz i siguran pristup vašim poslovnim dokumentima putem web preglednika; tako da korisnici mogu pristupiti datotekama s bilo kojeg mjesta.

KCIM platforma pohranjuje dokumente na šifrirani poslužitelj, gdje je pristup dopušten samo korisnicima s odgovarajućim dozvolama.

Značajka “indeksiranje jednim klikom” platforme KCIM olakšava označavanje dokumenata i isticanje ključnih riječi. To osigurava kasnije jednostavno pronalaženje dokumenata u repozitoriju.

KCIM pruža sigurnu platformu za upravljanje dokumentima koja administratorima omogućuje upravljanje pristupom na temelju dokumenta ili kategorije korisnika.

Podrška za preglednike

Edge 92, Chrome 70 ili Safari 14 i novije verzije

Jezična podrška

engleski, njemački, francuski, talijanski. Hrvatski je u pripremi.

Kompatibilnost

Kompatibilan s Kyocera uređajima s HyPAS platformom.

Mobilna podrška

Android v6 ili iOS v14 i novije verzije

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) - Online softversko rješenje u oblaku za upravljanje digitalnim dokumentima

S rješenjem KCIM unosit ćete, snimati, upravljati i obrađivati svoje dokumente u centraliziranom cloud sustavu, a pritom ih lako pronaći kad god vam zatrebaju.

Smanjite operativne troškove korištenjem višekorisničkih aplikacija u oblaku s Google Cloud Platformom (GCP).

KCIM platforma omogućuje brz i siguran pristup vašim poslovnim dokumentima putem web preglednika.

Učinkovit način pohranjivanja ključnih riječi i indeksnih datoteka.

Snažni KCIM-ovi filtri za pretraživanje mogu suziti vaš upit za pretraživanje različitim opcijama. Primjer: stvoreno dana… itd.

Kada indeksirate dokument, možete zatražiti provjeru valjanosti podataka, što će osigurati točnost u budućim pretraživanjima.

Snimite dokumente svojim pametnim telefonom i pošaljite ih u KCIM pomoću mobilne aplikacije.

Učitajte i pohranite dokumente na siguran način, osiguravajući da samo ovlašteni korisnici imaju pristup informacijama.

Organizirajte svoje dokumente u strukturu mapa koja olakšava pregledavanje.

Dodajte komentare dokumentu kako biste pružili smislen kontekst za buduća pretraživanja dokumenata.

Korisnik može filtrirati prema datumu, metapodacima i vremenu izrade dokumenta.

Želite saznati više o KCIM rješenju?

Pozivamo vas da nas nazovete i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja vezana uz rješenje Kyocera Cloud Information Manager.

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM)

KCIM - DSM u oblaku

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) je sustav za upravljanje dokumentima u oblaku koji korisnicima omogućuje jednostavno upravljanje dokumentima, skeniranje, učitavanje, indeksiranje i pohranu dokumenata.

Portal pružatelja usluga: Portal pružatelja usluga je aplikacija koja podržava KCIM upravljanje organizacijom, upravljanje korisnicima i upravljanje vrstama dokumenata. Ponuđači (lokalni zastupnici, trgovci) mogu pristupiti portalu ponuđača putem web preglednika. Oni mogu dodavati, uređivati ili brisati organizacije za dječje pružatelje ili za svoje klijente.

KCIM: Administrator klijenta ili korisnik klijenta može pristupiti KCIM-u pomoću web preglednika. Administrator korisnika može dodati korisničke račune za svoju organizaciju i konfigurirati postavke koje se odnose na prava pristupa vrstama dokumenata.

Korisnici klijenta mogu upravljati dokumentima – skenirati, učitavati, indeksirati, pretraživati, uređivati itd.

Platform Core: Platform Core je ključna komponenta platforme. KCIM je izgrađen na njegovoj osnovi. Platforma sigurno pohranjuje sve informacije o KCIM dokumentima.

Klijent / MFP: klijent, koji može biti i multifunkcijski uređaj, spaja se na KCIM poslužitelj. Korisnici mogu učitati skenirani dokument na KCIM poslužitelj.

Mobilna aplikacija: Mobilna aplikacija povezuje se s KCIM poslužiteljem. Korisnici klijenta mogu učitati dokument na KCIM poslužitelj.