Programska rješenja

Upravljanje ispisom

Nadzor nad ispisom

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijski tisak

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu poduzećima da budu agilnija, fleksibilnija i učinkovitija

DMS

Sustavi za upravljanje dokumentima omogućuju strukturiranu pohranu podataka

ICT usluge

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje.

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtualna okruženja

Digitalni ured

Ured u oblaku i alati za učinkovit grupni rad

Uređaji

Pisači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski pisači i multifunkcijski uređaji

Epson pisači

Inkjet pisači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termo pisači i termotransfer pisači

NAS poslužitelji i mrežna oprema

Synology

Rješenja za pohranu i i zaštitu podataka te sustave za nadzor

Wi-Fi usmjerivači

Ponuda Synology usmjerivača za neprekinuti pristup webu

Kamere Synology

Nadzorne kamere Synology za integraciju sa Surviellance Station

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri u A4 i A3 formatima i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

UPS - Neprekidno napajanje

UPS

Zaštitite svoje uređaje od nestanka i fluktuacije struje

Najam uređaja
Najam

Najam printera i multifunkcijskih uređaja za poslovne korisnike

Podrška
Servis i tehnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Podrška Synology

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sustava za sigurnosno kopiranje

Preuzimanja

Pristup cjenicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti, koji vrijede za sve isporuke i ponude poduzeća

Ovlašteni servisi

Popis ovlaštenih servisera Kyocera uređaja u Hrvatskoj

O nama
O poduzeću Xenon forte – Zagreb

Predstavljanje poduzeća i osobna iskaznica

Mediji o nama

Istražite objave u medijima u kojima se pojavljuje Xenon forte Zagreb

Vijesti

Budite u toku s našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse iz naših programa

Akcija

Kyocera uređaji u akciji

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Izjava OEEO

OEEO izjava o povratu i pravilnom odlaganju iskorištenih tonera.


Opći uvjeti poslovanja

1. Općenito
Sljedeći opći uvjeti vrijede za sve isporuke i ponude prodavatelja Xenon forte – Zagreb d.o.o.., Slavonska avenija 24/6, Zagreb s matičnim brojem: 01524976. Reference kupaca (kupaca) na vlastite standarde ili uvjete prodaje stoga se ne uzimaju u obzir račun. Opći uvjeti poslovanja izrađeni su u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Ako prava potrošača nisu razumljiva ili vidljiva iz dolje opisanih uvjeta, primjenjuju se odredbe u skladu sa Zakonom o zaštiti potrošača. Informacije iz 1. Zakon o zaštiti potrošača je sastavni dio ugovora i ne mijenja se. Svi dokumenti, predračuni, ugovori i računi pisani su na hrvatskom jeziku, osim u slučaju kada kupac izrazi želju da dokument bude napisan na stranom jeziku ili u međunarodnoj suradnji.
2. Ponuda i sklapanje ugovora
Naš izbor ponuđenih proizvoda nije obvezujući. Narudžba kupca je ponuda za sklapanje kupoprodajnog ugovora. Sama potvrda primitka narudžbe ne znači prihvaćanje ponude. Kupoprodajni ugovor se smatra sklopljenim kada se potvrdi naš prihvat narudžbe, odnosno uz isporuku robe i potvrdu otpreme. Ugovor će se čuvati u našem poduzećui i dostupan je za uvid u povijesti narudžbi kupaca.
3. Pravo na odustanak od ugovora sukladno Zakonu o zaštiti potrošaća
Potrošač ima pravo obavijestiti poduzeće u roku od 14 dana od primitka robe da odustaje od ugovora, a da ne mora navesti razlog svoje odluke. Obavijest se smatra pravovremenom ako je pošiljka dostavljena na vrijeme. Jedini trošak koji snosi potrošač u vezi s odustankom je izravan trošak povrata robe. Roba se mora vratiti poduzeću najkasnije 30 dana nakon obavijesti o otkazu. Ako je potrošač odustao od ugovora, poduzeće mu mora nadoknaditi sva izvršena plaćanja. Povrat novca poduzeće mora izvršiti što je prije moguće, a najkasnije 30 dana nakon primitka obavijesti o povlačenju. U slučaju odustajanja od ugovora, kupac je dužan poslati robu neoštećenu i u nepromijenjenoj količini prodavatelju u roku od trideset dana od slanja pisane obavijesti o raskidu, osim ako je roba uništena, oštećena, izgubljena ili smanjena u količini bez za to je kriv kupac. Uz proizvod, kupac je dužan vratiti i svu popratnu dokumentaciju, sve što je dobio uz sam proizvod i ambalažu. Kupac može pregledati i testirati primljenu robu samo u mjeri potrebnoj za utvrđivanje stvarnog stanja proizvoda i kao što je uobičajeno u trgovinama.
4. Cijene
(1) Sve navedene cijene su u kunama, uključuju PDV i vrijede u trenutku narudžbe i prilikom osobnog preuzimanja na adresi poduzeća. Zbog prirode online poslovanja, ponuda na web stranici se ažurira i mijenja često i brzo. Prilikom prikaza cijene korisnik može odabrati prikaz sa ili bez PDV-a. (2) Cijene proizvoda označenih kao “prognozirane cijene” temelje se na neobvezujućim informacijama dobavljača ili proizvođača i mogu se mijenjati sve dok proizvod nije dostupan na tržištu. Za najavljene proizvode prodavatelj ne jamči cijenu, kvalitetu ili izgled proizvoda niti datum kada se proizvod pojavi na tržištu. (3) Ambalažni materijali postaju vlasništvo kupca. (4) Troškove poštarine i pakiranja snosi kupac, osim ako nije drugačije ugovoreno.
5. Vrijeme isporuke
Predviđeno vrijeme isporuke ovisi o dostupnosti proizvoda, o čemu se kupci obavještavaju prilikom narudžbe.
6. Prijenos rizika i jamstva
(1) Dok kupac ne preuzme robu, teret gubitka ili slučajnog oštećenja robe snosi prodavatelj. Ako kupac preuzima robu izravno od prodavatelja, rizik gubitka ili slučajnog oštećenja robe prelazi na kupca po primitku. Ako prodavatelj šalje robu kupcu preko prijevoznika, rizik se prenosi na kupca čim je roba isporučena prijevozniku. Ako je kupac fizička osoba, rizici se na njega prenose kada mu prijevoznik isporuči robu. (2) Jamstveni rok počinje teći u trenutku kada je roba isporučena. Primjenjuju se važeći propisi. Ako je isporučeni proizvod popravio ili modificirao kupac ili treća strana bez pismene suglasnosti prodavatelja, jamstvo prestaje. (3) Jamstveni rokovi utvrđeni su zakonskim propisima i pratećim propisima. (4) O očitim nedostacima i nedostacima proizvoda kupac je dužan pisanim putem obavijestiti prodavatelja odmah, najkasnije u roku od četrnaest dana od primitka robe.
7. Ograničenje odgovornosti
Ograničenje odgovornosti ne odnosi se na štetu nastalu namjernom radnjom ili grubim nemarom.
8. Plaćanje
(1) Ako nije drugačije ugovoreno, svi računi za isporučene proizvode moraju se platiti odmah po primitku. (2) U slučaju kašnjenja u plaćanju, prodavatelj ima pravo zaračunati zakonske zatezne kamate.
9. Pridržano pravo
Svi proizvodi koji su predmet prodaje ostaju vlasništvo prodavatelja do konačne isplate, osim u slučaju prodaje na rate.
10. Raskid ugovora
Na raskid ugovora primjenjuju se odredbe u skladu sa važečim zakonima i propisima.
11. Raskid ugovora i povrat robe
(1) Ako je kupac fizička osoba, može u roku od 15 dana opozvati svoju izjavu o sklapanju kupoprodajnog ugovora. Izjava se mora poslati na: – Xenon forte – Zagreb d.o.o., Slavonska avenija 24/6, 10000 Zagreb – e-mail: info@xenon-forte.hr (2) U slučaju ispravnog otkaza, prodavatelj i kupac dužni su jedan drugome nadoknaditi ono što su primili – nastali troškovi se odbijaju. (3) Ako kupac ne može vratiti primljenu robu u cijelosti ili je vratiti u lošem stanju (oštećenje, šteta koju je prouzročio kupac), dužan je prodavatelju nadoknaditi vrijednost štete, ako se šteta može otkloniti, u suprotnom gubi pravo na povratak.
12. Zaštita podataka
(1) Naši postupci zaštite podataka u skladu su s propisima Republike Hrvatske o zaštiti podataka. (2) Kupac je suglasan da prodavatelj može obrađivati, pohranjivati i koristiti podatke o kupcima primljene u vezi s transakcijom, osim onih koji su povjerljivi. (3) Prodavatelj koristi e-mail adresu kupca samo za obavještavanje kupca o transakciji ili (ako kupac pristaje) za informiranje o novostima, akcijama i slično. (4) Prodavatelj neće davati osobne podatke o kupcima trećim osobama. Iznimno, to se može učiniti na zahtjev kupca ili, ako to zahtijeva poslovanje (rješavanje reklamacija). U takvim slučajevima, količina prenesenih podataka bit će ograničena na nužni minimum. (5) Kupac mora biti obaviješten i imati mogućnost ispravljanja, blokiranja i brisanja svojih osobnih podataka iz evidencije prodavatelja, osim u slučajevima kada su prodavatelju potrebni iz poreznih razloga ili opravdanih zahtjeva javnih tijela.
13. Naknade za plaćanje platnim karticama i PayPal-om.
Prilikom plaćanja platnim karticama ne naplaćujemo dodatnu naknadu. Nismo odgovorni za bilo kakve troškove ili naknade koje naplaćuje izdavatelj kartice ili pružatelj platnog sustava.