Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima
Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima
Produkcijski tisakKyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost
Rješenja koja pomažu poduzećima da budu agilnija, fleksibilnija i učinkovitija
DMSSustavi za upravljanje dokumentima omogućuju strukturiranu pohranu podataka
Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje.
VirtualizacijaIskoristite mogućnosti koje nude virtualna okruženja
Digitalni uredUred u oblaku i alati za učinkovit grupni rad
Laserski pisači i multifunkcijski uređaji
Epson pisačiInkjet pisači i multifunkcijski uređaji
CITIZENTermo pisači i termotransfer pisači
Rješenja za pohranu i i zaštitu podataka te sustave za nadzor
Wi-Fi usmjerivačiPonuda Synology usmjerivača za neprekinuti pristup webu
Kamere SynologyNadzorne kamere Synology za integraciju sa Surviellance Station
Najam printera i multifunkcijskih uređaja za poslovne korisnike
Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja
Podrška SynologyNarudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sustava za sigurnosno kopiranje
Pristup cjenicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima
Opći uvjeti poslovanjaOpći uvjeti, koji vrijede za sve isporuke i ponude poduzeća
Popis ovlaštenih servisera Kyocera uređaja u Hrvatskoj
Predstavljanje poduzeća i osobna iskaznica
Mediji o namaIstražite objave u medijima u kojima se pojavljuje Xenon forte Zagreb
Budite u toku s našim najnovijim vijestima
Studije slučajaPrimjeri dobre prakse iz naših programa
AkcijaKyocera uređaji u akciji
Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku
Izjava OEEOOEEO izjava o povratu i pravilnom odlaganju iskorištenih tonera.
Sa dugogodišnjim iskustvom, pružamo uslugu optimizacije ispisnog rješenja za tvrtke svih veličina.
Stavljamo naglasak na individualni pristup prema svakom klijentu te nudimo najprimjerenija rješnjena za vaše ispisne potrebe.
Izaberite između najma uređaja ili održavanja uređaja ukoliko već imate Kyocera uređaj u vlasništvu.
Najam uređaja + ugovoreni broj ispisa
Fiksni mjesečni paušal s uključenim brojem ispisa.
Najam uređaja + naplata po kliku
Fiksni mjesečni paušal za uređaj i naplata po kliku.
Održavanje uređaja + ugovoreni broj ispisa
Fiksni mjesečni paušal za održavanje uređaja s uključenim brojem ispisa.
Održavanje uređaja + naplata po kliku
Fiksni mjesečni paušal s ugovorenim brojem ispisa i naplatom po kliku.
Koje su prednosti najma uređaja?
Najam uređaja je idealna opcija ukoliko želite nisko početno ulaganje i transparentnije praćenje troškova ispisnog rješenja.
Praćenjem količine ispisa i većom kontrolom nad troškovima optimalno utječete na planiranje godišnjeg proračuna za ispis
FLEKSIBILNOST, PRAKTIČNOST I SKALABILNOST
Kada se odlučite za najam uređaja troškove raspoređujete na ugovoreno razdoblje najma. Na taj način imate nisko početno ulaganje. Kako vaše potrebe za ispisom rastu tako se uređaj može zamijeniti sukladno vašim potrebama.
OSIGURANA TEHNIČKA PODRŠKA, ODRŽAVANJE I SERVIS
Najmom uređaja uštedit ćete vrijeme i živce jer brigu o uređaju prepuštate nama. Stojimo na raspolaganju za sva pitanja, redovno održavamo uređaje te otkalanjamo kvarove unutar 24h.
UŠTEDA VREMENA I OPTIMIZACIJA POSLOVANJA
Najam uređaja zahtjeva manje vremena i budžeta, a nudi veću slobodu. Tako osiguravate da vaša tvrtka uvijek ima najnoviju tehnologiju ispisa kojom je vaše poslovnje maksimalno optimizirano i štedi vrijeme zaposlenicima.
Najam uređaja i ispisna rješenja prilagođena
za tvrtke svih veličina
Kako se vaše poslovanje širi tako rastu i vaše potrebe za ispisom. Najam uređaja daje vam fleksibilnost prilagodbe kapaciteta uređaja na temelju vaših trenutnih zahtjeva što je ključno za održavanje operativne učinkovitosti.
Zašto odabrati nas?
Pružamo individualni pristup svakom klijentu.
Vodeći smo u regiji po upravljanju tijekovima rada i tokovima dokumenata.
Pružamo kvalitetan, siguran, jednostavan i brz ispis te se uvijek trudimo pružiti dodatnu vrijednost.
Nudimo najsuvremenije uređaje koje odlikuju vrhunske performanse, fleksibilnost i ekonomičnost.
Naše aplikacije omogućuju prilagođavanje korisničkog sučelja i funkcionalnosti prema vašim potrebama.
Česta pitanja i odgovori o najmu uređaja
Proces najma započinje popunjavanjem upitnika na našoj web stranici ili slanjem upita na naš e-mail info@xenon-forte.hr s osnovnim informacijama potrebnim za slaganje ponude (vrsta uređaja, potrebne funkcije uređaja, vrsta ispisa, količina uređaja, okvirna količina mjesečnog ispisa ukoliko je poznata). Na temelju dobivenih podataka slažemo ponudu koja odgovara vašim potrebama i šaljemo je vama na mail. Prihvatom ponude šaljemo ugovor na potpis te nakon potpisivanja dostavljamo i instaliramo uređaj na lokaciju.
Minimalan period za najam uređaja je 12 mjeseci. U ponudi za najam uređaja obično šaljemo opcije na 12, 24 i 36 mjeseci, no najam se može ugovoriti i na duži period.
Uređaj dostavljamo i instaliramo na lokaciju bez naplate.
Nakon isteka najma moguće je produljiti najam uređaja, otkupiti uređaj ili vratiti uređaj.
Da, potrošnju tonera pratimo u Kyocera Fleet programu koji prati razinu potrošnje tonera i količinu ispisa. Kada toner dosegne određenu razinu dostavljamo toner o svom trošku na lokaciju uređaja.
Tonere uređaja koji su u najmu zbrinjavamo mi.
Ukoliko dođe do kvara na uređaju možete se obratiti našoj tehničkoj službi na mail servis@xenon-forte.hr s kratkim opisom kvara i slanjem slike ili skena stranice ukoliko je problem u ispisu ili možete nazvati na broj 01/6185-824. Na prijavu kvara odgovaramo unutar 24h od primitka prijave tijekom radnog tjedna.
Da, najam uređaja može se ugovoriti i izvan Zagreba. Svakako nas kontaktirajte i napomenite lokaciju na kojoj biste željeli uređaj.
Kontaktirajte nas i prepustite brigu o ispisu nama.
Kolačić | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Oglašavanje". | |
cookielawinfo-checkbox-analytics | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Analitika". | |
cookielawinfo-checkbox-necessary | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Obavezni". | |
CookieLawInfoConsent | Bilježi zadano stanje gumba odgovarajuće kategorije i CCPA status. Radi samo u kombinaciji s primarnim kolačićem. | |
elementor | Ovaj kolačić koristi tema web stranice WordPress. Vlasniku web stranice omogućuje implementaciju ili promjenu sadržaja web stranice u stvarnom vremenu. | |
wp-wpml_current_language | Opis nije potreban. |