Programska rješenja

Upravljanje ispisom

Nadzor nad ispisom

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijski ispis

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu poduzećima da budu agilnija, fleksibilnija i učinkovitija

DMS

Sustavi za upravljanje dokumentima omogućuju strukturiranu pohranu podataka

ICT usluge

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje.

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtualna okruženja

Digitalni ured

Ured u oblaku i alati za učinkovit grupni rad

Uređaji

Pisači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski pisači i multifunkcijski uređaji

Epson pisači

Inkjet pisači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termo pisači i termotransfer pisači

NAS poslužitelji i mrežna oprema

Synology

Rješenja za pohranu i i zaštitu podataka te sustave za nadzor

Wi-Fi usmjerivači

Ponuda Synology usmjerivača za neprekinuti pristup webu

Kamere Synology

Nadzorne kamere Synology za integraciju sa Surviellance Station

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri u A4 i A3 formatima i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

UPS - Neprekidno napajanje

UPS

Zaštitite svoje uređaje od nestanka i fluktuacije struje

Podrška
Servis i tehnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Podrška Synology

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sustava za sigurnosno kopiranje

Preuzimanja

Pristup cjenicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti, koji vrijede za sve isporuke i ponude poduzeća

Ovlašteni servisi

Popis ovlaštenih servisera Kyocera uređaja u Hrvatskoj

O nama
O poduzeću Xenon forte – Zagreb

Predstavljanje poduzeća i osobna iskaznica

Mediji o nama

Istražite objave u medijima u kojima se pojavljuje Xenon forte Zagreb

Vijesti

Budite u toku s našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse iz naših programa

Akcija

Kyocera uređaji u akciji

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Izjava OEEO

OEEO izjava o povratu i pravilnom odlaganju iskorištenih tonera.

SUSTAVI ZA UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA

Dokumente uvijek držite pod kontrolom

Sustavi za upravljanje dokumentima omogućuju strukturiranu pohranu podataka, podršku za stvaranje tijekova rada i pružaju analitičke alate za podršku donošenju odluka.
Upravljanje dokumentima

Upoznajte četiri stupa sustava za upravljanje dokumentima

Već je poznato da su podaci najvažniji resurs koji poduzeće čuva. Međutim, pravu vrijednost im daju samo spoznaje i uvidi koje iz njih iščitavamo. Stoga su dostupni mnogi alati, a jedan od najvažnijih svakako su sustavi za upravljanje dokumentima.
Sve više dokumenata dobivate u elektroničkom obliku i bez obzira na format (PDF, JPG, PNG, TXT…) sada ćete ih moći jednostavno unijeti u sustav upravljanja dokumentima. Međutim, dokumenti koji u poduzeće dolaze na papiru mogu se brzo skenirati na nekom od uređaja za skeniranje i automatski unijeti u sustav za upravljanje dokumentima u digitalnom obliku. Iako se skeniranje odvija izvan programskog rješenja, ono se svejedno smatra dijelom sustava.
Standardizirajte označavanje dokumenata i dodjelu atributa izvedenih iz dokumenata (broj, datum, cijena…). Na taj način ćete dokumente obraditi na ujednačen način, što omogućuje lak i brz daljnji rad. Istodobno, pruža vam sljedivost, kontrolu i sigurnost za osjetljive podatke, a uvijek možete pristupiti verzijama dokumenata koji se automatski ažuriraju kada se izvrše promjene.
Za pretraživanje možete koristiti moćne alate koje nude rješenja za upravljanje dokumentima. Možete tražiti po metapodacima u dokumentima koji se obrađuju pomoću alata za prepoznavanje teksta i ključnim riječima u cijelom tekstu. Neka rješenja također će vam ponuditi pretraživanje pomoću filtara koji će dodatno poboljšati vaše rezultate pretraživanja.
Postavite pravila tko i što može raditi s dokumentima. Moći ćete unaprijed definirati i pokrenuti mnoge procese upravljanja dokumentima jednostavnom naredbom.

KCIM - Sustav za upravljanje dokumentima u oblaku

Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) omogućuje jednostavno upravljanje dokumentima, skeniranje, učitavanje, indeksiranje i pohranu dokumenata.
Kyocera sustav za upravljanje podacima
Multifunkcijska naprava Kyocera

Rješenja za zaprimanje i obradu ulaznih dokumenata

Rješenja za digitalizaciju mogu se temeljiti na programskim paketima ScannerVision ili Kyocera Capture Manager ili se mogu prilagoditi vašim potrebama pomoću programske platforme HyPAS.

Želite li saznati više o sustavima za upravljanje dokumentima?

Pozivamo Vas da nas nazovete i rado ćemo odgovoriti na sva Vaša pitanja vezana uz DMS rješenja.