Upravljanje ispisom

Nadzor nad ispisom

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijski ispis

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu poduzećima da budu agilnija, fleksibilnija i učinkovitija

DMS

Sustavi za upravljanje dokumentima omogućuju strukturiranu pohranu podataka

ICT usluge

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje.

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtualna okruženja

Digitalni ured

Ured u oblaku i alati za učinkovit grupni rad

Pisači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski pisači i multifunkcijski uređaji

Epson pisači

Inkjet pisači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termo pisači i termotransfer pisači

NAS poslužitelji

Synology

Rješenja za pohranu i i zaštitu podataka te sustave za nadzor

MREŽNA OPREMA

Wi-Fi usmjerivači

Ponuda Synology usmjerivača za neprekinuti pristup webu

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri u A4 i A3 formatima i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

Servis i tehnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Podrška Synology

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sustava za sigurnosno kopiranje

Preuzimanja

Pristup cjenicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti, koji vrijede za sve isporuke i ponude poduzeća

Ovlašteni servisi

Popis ovlaštenih servisera Kyocera uređaja u Hrvatskoj

O poduzeću Xenon forte – Zagreb

Predstavljanje poduzeća i osobna iskaznica

Mediji o nama

Istražite objave u medijima u kojima se pojavljuje Xenon forte Zagreb

Vijesti

Budite u toku s našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse iz naših programa

Akcija

Kyocera uređaji u akciji

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Izjava OEEO

OEEO izjava o povratu i pravilnom odlaganju iskorištenih tonera.

01 6185 824

OPTIMIZACIJA ISPISA

Optimizacijom ispisnog okruženja povećajte učinkovitost i značajno smanjite troškove

Cilj optimizacije je smanjenje troškova rada s dokumentima, pojednostavljenje procesa održavanja i logistike, poboljšanje zaštite i sigurnosti dokumenata te ubrzanje radnih procesa vezanih uz ispis, kopiranje, faksiranje i skeniranje dokumenata.

Naš pristup: Usluge upravljanja dokumentima

MDS je skraćenica za Managed Document Services, koji optimiziraju cijeli proces ispisa dokumenata – od zaprimanja do arhiviranja, od tijeka rada do sigurnosti i utjecaja na okoliš.

Krajnji rezultat usluga MDS je pojednostavljeno upravljanje pretraživanjem, manje opterečen IT odjel i manji utjecaj pisača i multifunkcijskih uređaja na okoliš.

Iskustvo pokazuje da se uz usluge MDS trošak ispisa može smanjiti za oko 30 posto.

Usluge KYOCERA MDS nisu namijenjene samo velikim međunarodnim korporacijama. Naše usluge također donose velike prednosti malim i srednjim poduzećima.

5 koraka MDS

Prvo provodimo detaljnu analizu trenutnog stanja vašeg sustava za ispis dokumenata. U izvještaju ističemo kritične točke koje su važne za smanjenje gubitaka i poboljšanje radnog procesa.

Posebno za vaše ispisno okruženje, pripremamo cjelovito rješenje prilagođeno specifičnim potrebama vašeg poslovanja.

Uz profesionalno vođen projekt i visoko kvalificirano tehničko osoblje pobrinut ćemo se za minimalne smetnje u vašem trenutnom poslovanju od instalacije do uvođenja korisnika.

U svakom trenutku brinemo o održavanju uređaja i korisničkoj podršci, što uključuje i automatsku narudžbu i ugradnju potrošnog materijala.

Uz stalni razvoj prilagođenog koncepta za upravljanje vašim ispisnim okruženjem, koji uključuje evaluaciju, izvještavanje i savjetovanje, stalno se brinemo o optimiziranom sustavu ispisa dokumenata.

VANJSKO UPRAVLJANJE UREĐAJIMA

Prepustite kontrolu profesionalcima

Naši stručnjaci pomoći će vam optimizirati troškove ispisa i povećati učinkovitost vaših procesa upravljanja dokumentima.

zadnje vijesti

Novosti iz svijeta upravljanja dokumentima.

11.01.2023

MyQ X i visoka dostupnost

Korištenjem jedinstvenih rezervnih mogućnosti MyQ X u kombinaciji sa strategijom visoke dostupnosti, tvrtke mogu biti zaštićene od prekida i održavati visoku korisničku produktivnost.

Pročitajte cijeli članak
05.01.2023

MyQ Roger dobio je platinasto priznanje od BLI Keypoint Intelligence

MyQ Roger je zaradio najvišu platinastu ocjenu od testnog laboratorija BLI Keypoint Intelligence. Izvješće objašnjava značajke i prednosti koje su mobilnom rješenju za upravljanje ispisom donijele najvišu moguću ocjenu. "MyQ Roger je digitalni osobni asistent koji pomaže radnicima u udaljenim, hibridnim i "hot-desk" (nekoliko zaposlenika dijeli jedno radno mjesto) okruženjima u prijelazu s tradicionalnog načina rada na moderno, intuitivno digitalno radno okruženje." - Ključna inteligencija

Pročitajte cijeli članak
15.11.2022

AIVIKA Capture Pro Standalone - rješenje za snimanje i obradu dokumenata

AIVIKA Capture Pro Standalone dizajniran je za snimanje i obradu dolaznih dokumenata, uvoz datoteka iz različitih izvora dizajniran je kao desktop aplikacija i ne zahtijeva poslužitelj za rad.

Pročitajte cijeli članak

Želite više informacija o uslugama upravljanja dokumentima?

Pozivamo vas da nas nazovete i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja vezana uz rješenje za upravljanje dokumentima.