Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima
Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima
Produkcijski ispisKyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost
Rješenja koja pomažu poduzećima da budu agilnija, fleksibilnija i učinkovitija
DMSSustavi za upravljanje dokumentima omogućuju strukturiranu pohranu podataka
Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje.
VirtualizacijaIskoristite mogućnosti koje nude virtualna okruženja
Digitalni uredUred u oblaku i alati za učinkovit grupni rad
Laserski pisači i multifunkcijski uređaji
Epson pisačiInkjet pisači i multifunkcijski uređaji
CITIZENTermo pisači i termotransfer pisači
Rješenja za pohranu i i zaštitu podataka te sustave za nadzor
Wi-Fi usmjerivačiPonuda Synology usmjerivača za neprekinuti pristup webu
Kamere SynologyNadzorne kamere Synology za integraciju sa Surviellance Station
Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja
Podrška SynologyNarudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sustava za sigurnosno kopiranje
Pristup cjenicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima
Opći uvjeti poslovanjaOpći uvjeti, koji vrijede za sve isporuke i ponude poduzeća
Popis ovlaštenih servisera Kyocera uređaja u Hrvatskoj
Predstavljanje poduzeća i osobna iskaznica
Mediji o namaIstražite objave u medijima u kojima se pojavljuje Xenon forte Zagreb
Budite u toku s našim najnovijim vijestima
Studije slučajaPrimjeri dobre prakse iz naših programa
AkcijaKyocera uređaji u akciji
Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku
Izjava OEEOOEEO izjava o povratu i pravilnom odlaganju iskorištenih tonera.
Kontrolu i upravljanje uređajima prepustite vanjskim stručnjacima i smanjite troškove, povećajte učinkovitost i rasteretite vlastito osoblje koje se može posvetiti isplativijim poslovima.
Naše iskustvo pokazuje da kontrola i upravljanje uređajima u poduzećima često baš i nije prioritet, nego predstavlja dodatno opterećenje za IT odjele te nepregledan i nesavladiv trošak za menadžment poduzeća.
Bilo da posjedujete ili iznajmljujete pisače u svom poduzeću, daljinsko održavanje je svakako velika prednost. Većinu poslova održavanja obavit će naši stručnjaci na daljinu pomoću online alata. Saznajte o prednostima suradnje s nama:
Stanje uređaja pratimo na daljinu i tako pravovremeno reagiramo na pogreške, najčešće prije nego dođe do isključivanja sustava. Značajke funkcije »Follow Me« korisnicima omogućuju ispis svojih dokumenata na bilo kojem uređaju priključenom na mrežu.
Budući da se status uređaja prati daljinski, naručivanje zaliha i prijavljivanje grešaka više nije potrebno.
Radnici održavanja rijetko posjećuju kupce zbog pristupa na daljinu, ali ako ipak moraju otkloniti kvar na licu mjesta, za to su pripremljeni odgovarajućim alatom, znanjem i rezervnim dijelovima.
Podacima koji su nam potrebni za pripremu izvješća i izdavanje računa pristupamo online. Također pratimo stanje tonera i osiguravamo pravovremenu isporuku novih.
Programsku opremu velikog broja uređaja nadograđujemo daljinski (po rasporedu ili na zahtjev), tako da će svi uređaji uvijek biti ažurirani.
Veza između uređaja i programa u oblaku je sigurna, a prijenos podataka je šifriran, tako da nema brige da će se važne informacije izgubiti ili ukrasti tijekom održavanja ili prijenosa podataka.
KYOCERA Fleet Services (KFS) i Manage4Print (M4P) online rješenja omogućuju prodavačima i servisnim partnerima daljinski nadzor, upravljanje i održavanje mrežnih uređaja.
Pročitajte studije slučaja zadovoljnih korisnika.
Suradnja započeta 2010. godine uspješno traje do danas. Dvije su tvrtke svoju suradnju nadogradile novom metodom koja uključuje cjelovitu uslugu najma uređaja s rješenjem za ispis MyQ, održavanje uređaja i nabavu potrošnog materijala.
Pročitajte cijeli članakIspisno okruženje svih 18 poslovnica i sjedišta banke sastoji se od svega 58 Kyocera ispisnih uređaja, čime je njihov broj nakon obnove sustava smanjen za gotovo polovicu. Xenon forte upravlja uređajima na daljinu pa interni IT odjel praktički više ne mora raditi s printerima, a uvođenjem MyQ rješenja korištenje uređaja je jednostavno i uvijek dostupno.
Pročitajte cijeli članakPozivamo vas da nas nazovete i rado ćemo odgovoriti na sva pitanja vezana uz daljinsko upravljanje uređajima za ispis u vašem poduzeću.
Kolačić | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Oglašavanje". | |
cookielawinfo-checkbox-analytics | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Analitika". | |
cookielawinfo-checkbox-necessary | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Obavezni". | |
CookieLawInfoConsent | Bilježi zadano stanje gumba odgovarajuće kategorije i CCPA status. Radi samo u kombinaciji s primarnim kolačićem. | |
elementor | Ovaj kolačić koristi tema web stranice WordPress. Vlasniku web stranice omogućuje implementaciju ili promjenu sadržaja web stranice u stvarnom vremenu. | |
wp-wpml_current_language | Opis nije potreban. |