Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima
Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima
Produkcijski tisakKyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost
Rješenja koja pomažu poduzećima da budu agilnija, fleksibilnija i učinkovitija
DMSSustavi za upravljanje dokumentima omogućuju strukturiranu pohranu podataka
Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje.
VirtualizacijaIskoristite mogućnosti koje nude virtualna okruženja
Digitalni uredUred u oblaku i alati za učinkovit grupni rad
Laserski pisači i multifunkcijski uređaji
Epson pisačiInkjet pisači i multifunkcijski uređaji
CITIZENTermo pisači i termotransfer pisači
Rješenja za pohranu i i zaštitu podataka te sustave za nadzor
Wi-Fi usmjerivačiPonuda Synology usmjerivača za neprekinuti pristup webu
Kamere SynologyNadzorne kamere Synology za integraciju sa Surviellance Station
Najam printera i multifunkcijskih uređaja za poslovne korisnike
Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja
Podrška SynologyNarudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sustava za sigurnosno kopiranje
Pristup cjenicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima
Opći uvjeti poslovanjaOpći uvjeti, koji vrijede za sve isporuke i ponude poduzeća
Popis ovlaštenih servisera Kyocera uređaja u Hrvatskoj
Predstavljanje poduzeća i osobna iskaznica
Članci i objaveIstražite objave u medijima u kojima se pojavljuje Xenon forte Zagreb
Budite u toku s našim najnovijim vijestima
Studije slučajaPrimjeri dobre prakse iz naših programa
AkcijaKyocera uređaji u akciji
Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku
Izjava OEEOOEEO izjava o povratu i pravilnom odlaganju iskorištenih tonera.
Cilj optimizacije je smanjenje troškova rada s dokumentima, pojednostavljenje procesa održavanja i logistike, poboljšanje zaštite i sigurnosti dokumenata te ubrzanje radnih procesa vezanih uz ispis, kopiranje, faksiranje i skeniranje dokumenata.
MDS je skraćenica za Managed Document Services, koji optimiziraju cijeli proces ispisa dokumenata – od zaprimanja do arhiviranja, od tijeka rada do sigurnosti i utjecaja na okoliš.
Krajnji rezultat usluga MDS je pojednostavljeno upravljanje pretraživanjem, manje opterečen IT odjel i manji utjecaj pisača i multifunkcijskih uređaja na okoliš.
Iskustvo pokazuje da se uz usluge MDS trošak ispisa može smanjiti za oko 30 posto.
KYOCERA MDS usluge nisu samo za velike međunarodne korporacije. Naše usluge također donose velike prednosti malim i srednjim poduzećima.
Prvo provodimo detaljnu analizu trenutnog stanja vašeg sustava za ispis dokumenata. U izvještaju ističemo kritične točke koje su važne za smanjenje gubitaka i poboljšanje radnog procesa.
Posebno za vaše ispisno okruženje, pripremamo cjelovito rješenje prilagođeno specifičnim potrebama vašeg poslovanja.
Uz profesionalno vođen projekt i visoko kvalificirano tehničko osoblje pobrinut ćemo se za minimalne smetnje u vašem trenutnom poslovanju od instalacije do uvođenja korisnika.
U svakom trenutku brinemo o održavanju uređaja i korisničkoj podršci, što uključuje i automatsku narudžbu i ugradnju potrošnog materijala.
Uz stalni razvoj prilagođenog koncepta za upravljanje vašim ispisnim okruženjem, koji uključuje evaluaciju, izvještavanje i savjetovanje, stalno se brinemo o optimiziranom sustavu ispisa dokumenata.
Naši stručnjaci pomoći će vam optimizirati troškove ispisa i povećati učinkovitost vaših procesa upravljanja dokumentima.
Pročitajte studije slučaja zadovoljnih korisnika.
Suradnja započeta 2010. godine uspješno traje do danas. Dvije su tvrtke svoju suradnju nadogradile novom metodom koja uključuje cjelovitu uslugu najma uređaja s rješenjem za ispis MyQ, održavanje uređaja i nabavu potrošnog materijala.
Pročitajte cijeli članakIspisno okruženje svih 18 poslovnica i sjedišta banke sastoji se od svega 58 Kyocera ispisnih uređaja, čime je njihov broj nakon obnove sustava smanjen za gotovo polovicu. Xenon forte upravlja uređajima na daljinu pa interni IT odjel praktički više ne mora raditi s printerima, a uvođenjem MyQ rješenja korištenje uređaja je jednostavno i uvijek dostupno.
Pročitajte cijeli članakCoca-Cola HBC Hrvatska nastavlja uspješnu suradnju s Kyocerom koja traje od 2012.godine, a uspostavljena je suradnja i s ostale dvije tvrtke u sastavu poslovne jedinice Coca-Cola HBC Adria – Coca-Colom HBC B-H Sarajevo i Coca-Colom HBC Slovenija. Kyocera uređaji i MyQ ispisno rješenje postižu značajnu uštedu troškova, bolje upravljanje tokom dokumenata i većim zadovoljstvom korisnika s proširenjem usluge najma skenera i zamjenom postojećih matričnih printera laserskim ispisom na Kyocera uređajima.
Pročitajte cijeli članakKyocera je predstavila novu verziju Kyocera Cloud Print and Scan (KCPS), rješenja za ispis i skeniranje iz oblaka. Verzije V1.13 i V1.14 donose veću fleksibilnost, jednostavnije korištenje i napredniju kontrolu. Novosti uključuju prijenos neiskorištenih “boost” stranica, dodatne formate skeniranja, veću kompresiju PDF-a i podršku za Entra ID. Administratorima su na raspolaganju poboljšana obavijest o licencama, olakšana instalacija putem “silent install” opcije i bolja podrška za nove operacijske sustave, poput Windows 11 24H2 i macOS 15 Sequoia. KCPS sada omogućuje i naprednije postavke ispisa te integraciju u hibridna radna okruženja.
Pročitajte cijeli članakKYOCERA Document Solutions predstavila je nadograđeno rješenje KYOCERA Fleet Services (KFS), koje omogućuje centralizirano i sigurno upravljanje flotama pisača putem Microsoft® Azure® oblaka, bez potrebe za lokalnom infrastrukturom.
Pročitajte cijeli članakKyocera Cloud Capture (KCC) unaprijed je instaliran na novim multifunkcijskim uređajima, što omogućuje trenutni početak digitalizacije bez korištenja računala kao posredne točke. KCC omogućuje izravan prijenos dokumenata u oblak, OCR, automatsko indeksiranje i sigurno pohranjivanje. S intuitivnim sučeljem, rješenje je pogodno i za tvrtke bez vlastite IT podrške.
Pročitajte cijeli članakPozivamo vas da nas nazovete i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja vezana uz rješenje za upravljanje dokumentima.
Kolačić | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Oglašavanje". | |
cookielawinfo-checkbox-analytics | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Analitika". | |
cookielawinfo-checkbox-necessary | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Obavezni". | |
CookieLawInfoConsent | Bilježi zadano stanje gumba odgovarajuće kategorije i CCPA status. Radi samo u kombinaciji s primarnim kolačićem. | |
elementor | Ovaj kolačić koristi tema web stranice WordPress. Vlasniku web stranice omogućuje implementaciju ili promjenu sadržaja web stranice u stvarnom vremenu. | |
wp-wpml_current_language | Opis nije potreban. |