Programska rješenja

Upravljanje ispisom

Nadzor nad ispisom

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijski tisak

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu poduzećima da budu agilnija, fleksibilnija i učinkovitija

DMS

Sustavi za upravljanje dokumentima omogućuju strukturiranu pohranu podataka

ICT usluge

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje.

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtualna okruženja

Digitalni ured

Ured u oblaku i alati za učinkovit grupni rad

Uređaji

Pisači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski pisači i multifunkcijski uređaji

Epson pisači

Inkjet pisači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termo pisači i termotransfer pisači

NAS poslužitelji i mrežna oprema

Synology

Rješenja za pohranu i i zaštitu podataka te sustave za nadzor

Wi-Fi usmjerivači

Ponuda Synology usmjerivača za neprekinuti pristup webu

Kamere Synology

Nadzorne kamere Synology za integraciju sa Surviellance Station

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri u A4 i A3 formatima i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

UPS - Neprekidno napajanje

UPS

Zaštitite svoje uređaje od nestanka i fluktuacije struje

Najam uređaja
Najam

Najam printera i multifunkcijskih uređaja za poslovne korisnike

Podrška
Servis i tehnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Podrška Synology

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sustava za sigurnosno kopiranje

Preuzimanja

Pristup cjenicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti, koji vrijede za sve isporuke i ponude poduzeća

Ovlašteni servisi

Popis ovlaštenih servisera Kyocera uređaja u Hrvatskoj

O nama
O poduzeću Xenon forte – Zagreb

Predstavljanje poduzeća i osobna iskaznica

Članci i objave

Istražite objave u medijima u kojima se pojavljuje Xenon forte Zagreb

Vijesti

Budite u toku s našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse iz naših programa

Akcija

Kyocera uređaji u akciji

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Izjava OEEO

OEEO izjava o povratu i pravilnom odlaganju iskorištenih tonera.

OPTIMIZACIJA ISPISA

Optimizacijom ispisnog okruženja povećajte učinkovitost i značajno smanjite troškove

Cilj optimizacije je smanjenje troškova rada s dokumentima, pojednostavljenje procesa održavanja i logistike, poboljšanje zaštite i sigurnosti dokumenata te ubrzanje radnih procesa vezanih uz ispis, kopiranje, faksiranje i skeniranje dokumenata.

Naš pristup: Usluge upravljanja dokumentima

MDS je skraćenica za Managed Document Services, koji optimiziraju cijeli proces ispisa dokumenata – od zaprimanja do arhiviranja, od tijeka rada do sigurnosti i utjecaja na okoliš.

Krajnji rezultat usluga MDS je pojednostavljeno upravljanje pretraživanjem, manje opterečen IT odjel i manji utjecaj pisača i multifunkcijskih uređaja na okoliš.

Iskustvo pokazuje da se uz usluge MDS trošak ispisa može smanjiti za oko 30 posto.

KYOCERA MDS usluge nisu samo za velike međunarodne korporacije. Naše usluge također donose velike prednosti malim i srednjim poduzećima.

5 koraka MDS

Prvo provodimo detaljnu analizu trenutnog stanja vašeg sustava za ispis dokumenata. U izvještaju ističemo kritične točke koje su važne za smanjenje gubitaka i poboljšanje radnog procesa.

Posebno za vaše ispisno okruženje, pripremamo cjelovito rješenje prilagođeno specifičnim potrebama vašeg poslovanja.

Uz profesionalno vođen projekt i visoko kvalificirano tehničko osoblje pobrinut ćemo se za minimalne smetnje u vašem trenutnom poslovanju od instalacije do uvođenja korisnika.

U svakom trenutku brinemo o održavanju uređaja i korisničkoj podršci, što uključuje i automatsku narudžbu i ugradnju potrošnog materijala.

Uz stalni razvoj prilagođenog koncepta za upravljanje vašim ispisnim okruženjem, koji uključuje evaluaciju, izvještavanje i savjetovanje, stalno se brinemo o optimiziranom sustavu ispisa dokumenata.

VANJSKO UPRAVLJANJE UREĐAJIMA

Prepustite kontrolu profesionalcima

Naši stručnjaci pomoći će vam optimizirati troškove ispisa i povećati učinkovitost vaših procesa upravljanja dokumentima.

Naša rješenja u praksi

Pročitajte studije slučaja zadovoljnih korisnika.

primjer dobre prakse

Alca

Suradnja započeta 2010. godine uspješno traje do danas. Dvije su tvrtke svoju suradnju nadogradile novom metodom koja uključuje cjelovitu uslugu najma uređaja s rješenjem za ispis MyQ, održavanje uređaja i nabavu potrošnog materijala.

Pročitajte cijeli članak

primjer dobre prakse

Addiko

Ispisno okruženje svih 18 poslovnica i sjedišta banke sastoji se od svega 58 Kyocera ispisnih uređaja, čime je njihov broj nakon obnove sustava smanjen za gotovo polovicu. Xenon forte upravlja uređajima na daljinu pa interni IT odjel praktički više ne mora raditi s printerima, a uvođenjem MyQ rješenja korištenje uređaja je jednostavno i uvijek dostupno.

Pročitajte cijeli članak

primjer dobre prakse

Coca-Cola

Coca-Cola HBC Hrvatska nastavlja uspješnu suradnju s Kyocerom koja traje od 2012.godine, a uspostavljena je suradnja i s ostale dvije tvrtke u sastavu poslovne jedinice Coca-Cola HBC Adria – Coca-Colom HBC B-H Sarajevo i Coca-Colom HBC Slovenija. Kyocera uređaji i MyQ ispisno rješenje postižu značajnu uštedu troškova, bolje upravljanje tokom dokumenata i većim zadovoljstvom korisnika s proširenjem usluge najma skenera i zamjenom postojećih matričnih printera laserskim ispisom na Kyocera uređajima.

Pročitajte cijeli članak
zadnje vijesti

Novosti iz svijeta upravljanja dokumentima.

02.09.2025

Kyocera Cloud Print and Scan (KCPS) verzija 1.14 još bolje prilagođena potrebama modernih korisnika

Kyocera je predstavila novu verziju Kyocera Cloud Print and Scan (KCPS), rješenja za ispis i skeniranje iz oblaka. Verzije V1.13 i V1.14 donose veću fleksibilnost, jednostavnije korištenje i napredniju kontrolu. Novosti uključuju prijenos neiskorištenih “boost” stranica, dodatne formate skeniranja, veću kompresiju PDF-a i podršku za Entra ID. Administratorima su na raspolaganju poboljšana obavijest o licencama, olakšana instalacija putem “silent install” opcije i bolja podrška za nove operacijske sustave, poput Windows 11 24H2 i macOS 15 Sequoia. KCPS sada omogućuje i naprednije postavke ispisa te integraciju u hibridna radna okruženja.

Pročitajte cijeli članak
12.08.2025

KYOCERA nadograđuje upravljanje flotama pisača s naprednim oblačnim rješenjem KYOCERA Fleet Services

KYOCERA Document Solutions predstavila je nadograđeno rješenje KYOCERA Fleet Services (KFS), koje omogućuje centralizirano i sigurno upravljanje flotama pisača putem Microsoft® Azure® oblaka, bez potrebe za lokalnom infrastrukturom.

Pročitajte cijeli članak
01.08.2025

Kyocera Cloud Capture sada unaprijed instaliran na novim uređajima – digitalizacija nikad nije bila jednostavnija

Kyocera Cloud Capture (KCC) unaprijed je instaliran na novim multifunkcijskim uređajima, što omogućuje trenutni početak digitalizacije bez korištenja računala kao posredne točke. KCC omogućuje izravan prijenos dokumenata u oblak, OCR, automatsko indeksiranje i sigurno pohranjivanje. S intuitivnim sučeljem, rješenje je pogodno i za tvrtke bez vlastite IT podrške.

Pročitajte cijeli članak

Želite li saznati više o uslugama upravljanja ispisom?

Pozivamo vas da nas nazovete i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja vezana uz rješenje za upravljanje dokumentima.