Programska rješenja

Upravljanje ispisom

Nadzor nad ispisom

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijski ispis

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu poduzećima da budu agilnija, fleksibilnija i učinkovitija

DMS

Sustavi za upravljanje dokumentima omogućuju strukturiranu pohranu podataka

ICT usluge

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje.

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtualna okruženja

Digitalni ured

Ured u oblaku i alati za učinkovit grupni rad

Uređaji

Pisači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski pisači i multifunkcijski uređaji

Epson pisači

Inkjet pisači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termo pisači i termotransfer pisači

NAS poslužitelji i mrežna oprema

Synology

Rješenja za pohranu i i zaštitu podataka te sustave za nadzor

Wi-Fi usmjerivači

Ponuda Synology usmjerivača za neprekinuti pristup webu

Kamere Synology

Nadzorne kamere Synology za integraciju sa Surviellance Station

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri u A4 i A3 formatima i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

UPS - Neprekidno napajanje

UPS

Zaštitite svoje uređaje od nestanka i fluktuacije struje

Podrška
Servis i tehnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Podrška Synology

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sustava za sigurnosno kopiranje

Preuzimanja

Pristup cjenicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti, koji vrijede za sve isporuke i ponude poduzeća

Ovlašteni servisi

Popis ovlaštenih servisera Kyocera uređaja u Hrvatskoj

O nama
O poduzeću Xenon forte – Zagreb

Predstavljanje poduzeća i osobna iskaznica

Mediji o nama

Istražite objave u medijima u kojima se pojavljuje Xenon forte Zagreb

Vijesti

Budite u toku s našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse iz naših programa

Akcija

Kyocera uređaji u akciji

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Izjava OEEO

OEEO izjava o povratu i pravilnom odlaganju iskorištenih tonera.

01 6185 824

MyQ X i visoka dostupnost

Korištenjem jedinstvenih rezervnih mogućnosti MyQ X u kombinaciji sa strategijom visoke dostupnosti, tvrtke mogu biti zaštićene od prekida i održavati visoku korisničku produktivnost.
MyQ_High_Availability

Podaci, IT oprema i usluge, uključujući upravljanje ispisom, ključni su za svakodnevno poslovanje tvrtke. Svrha visoke dostupnosti je zaštititi te aplikacije i usluge eliminacijom pojedinačnih kritičnih točaka u IT sustavu gdje bi moglo doći do kvara. Korištenjem jedinstvenih rezervnih mogućnosti MyQ X u kombinaciji sa strategijom visoke dostupnosti, tvrtke mogu biti zaštićene od prekida i održavati visoku korisničku produktivnost.

Zašto nam je potrebna strategija visoke dostupnosti?

Pristup informacijskoj tehnologiji, podacima i uslugama, uključujući usluge upravljanja ispisom, ključni su za svakodnevno poslovanje organizacije, a njihov prekid može imati negativne učinke na poslovanje i gubitak prihoda. Često postoji više mogućih pojedinačnih kritičnih točaka u ispisnim mrežama, a jednostavno postavljanje IT sustava na hardver nije dovoljno da se osigura otpornost na planirane ili neplanirane zastoje sustava.

Tko može biti pogođen

Sve organizacije, bez obzira na veličinu ili lokaciju, podložne su planiranim ili neplaniranim ispadima svojih informacijskih sustava. Do prekida može doći zbog nekoliko čimbenika, bilo planiranih (održavanje sustava, nadogradnja hardvera itd.) ili neplaniranih (kvarovi hardvera, gubitak mrežne povezanosti itd.).

Stoga je ključno imati strategiju i set rješenja za smanjenje utjecaja ispada IT sustava. Osiguravanjem nesmetanog rada sustava za ispis i pristupa dokumentima smanjuje se rizik i utjecaj zastoja na pojedinog zaposlenika i organizaciju. Korisnicima daje pristup tim uslugama, štiti od gubitka podataka i pomaže im u održavanju razine učinkovitosti čak i tijekom prekida rada te štiti organizacije od prekida poslovanja koji mogu prouzročiti financijski gubitak.

Kako postižemo maksimalnu dostupnost usluge

Kontinuitet poslovanja IT sustava za upravljanje ispisom može se postići kombinacijom softvera MyQ X i koncepta visoke dostupnosti. Kao sveobuhvatno rješenje za ispis i upravljanje dokumentima, MyQ X nudi korisnicima skup rezervnih značajki koje se mogu koristiti same ili u kombinaciji s drugim tehnologijama visoke dostupnosti. Na taj način pruža dodatni sloj rješenja za alternativni način rada. MyQ X može se implementirati u više mrežnih arhitektura, lokalno ili u privatnom oblaku.

MyQ X predlaže rješenja

Budući da ne postoji jedinstveno rješenje za sve, MyQ preporučuje dva skupa rješenja koja se preklapaju, jedan za mala i srednja poduzeća s ograničenim IT resursima i osobljem, a drugi za veće organizacije s većim potrebama za visokom dostupnošću i dodatnim resursima.

1. Organizacije s manjim IT osobljem ili ograničenijim resursima

Zaštitite svoje okruženje za ispis besplatnim MyQ X rezervnim skupom značajki:

Red čekanja na MyQ X desktop klijentskoj strani (Client Spooling) s lokalnim raspoređivanjem poslova

Poslovi ispisa stavljaju se u red čekanja lokalno na radnoj stanici krajnjeg korisnika, a sustav samo šalje metapodatke posla na poslužitelj. Zadatak ispisa šalje se izravno višezadaćnom pisaču kada se krajnji korisnik prijavi na uređaj i pokrene postupak ispisa na sučelju uređaja. Značajka smanjuje zahtjeve za resursima poslužitelja i smanjuje mrežno opterećenje poslužitelja.

• Zamjena za ispis s MyQ X desktop klijentom

MyQ X desktop klijent automatski detektira kada se veza s ispisnim poslužiteljem izgubi i prema zadanim postavkama ispisuje izravno na unaprijed definirani pisač ili traži od korisnika da odabere uređaj s popisa pisača. Nakon ponovnog uspostavljanja veze, nastavlja se normalan rad. Korisnici mogu nastaviti s ispisom dok su u mirovanju, dok računovodstvo poslova radi besprijekorno.

• MyQ X čakalna vrsta na napravi (Device Spooling) s prijavo brez povezave

Ugrađenu zamjensku funkciju MyQ X rješenja pruža izravno multitasking pisač. Koristeći Device Spooling, korisnici ispisuju izravno na multitasking uređaj s ugrađenim rješenjem MyQ X. Ugrađena terminalska aplikacija upravlja poslovima ispisa i naplatom kada je veza s poslužiteljem prekinuta. Može raditi potpuno samostalno i ujedno upravljati naplatom zadataka. MyQ X značajka za izvanmrežnu prijavu sprema podatke o autentifikaciji korisnika kako bi osigurala sigurnu autentifikaciju korisnika čak i kada se veza izgubi, a istovremeno omogućuje obračunavanje poslova.

Koristi za uporabnike

Predstavljene funkcije već su besplatno dostupne svim korisnicima rješenja MyQ X. Oni osiguravaju kontinuitet usluga ispisa i kopiranja krajnjim korisnicima tijekom prekida rada i održavaju računovodstvo poslova.

2. Organizacije s većim potrebama za visokom dostupnošću

MyQ X poslužitelj može se zaštititi rješenjima za klasteriranje aplikacija kao što je Microsoft Failover Cluster (klaster koji pruža alternativni način rada aplikacije) ili virtualno klasteriranje koje nudi VMware. Računalni resursi raspoređeni su na više poslužiteljskih čvorova i kombinirani s dijeljenim rješenjem za pohranu kao što je NAS poslužitelj.

Osim toga, preporuča se korištenje već spomenutih besplatnih rješenja za alternativni način rada uključenih u rješenje MyQ X.

Koristi za uporabnike

Rješenja za klasteriranje aplikacija visoke dostupnosti štite MyQ X ispisni poslužitelj i njegove usluge od zastoja. Rješenje MyQ X nudi i vlastiti skup funkcija za alternativni način rada tijekom prekida internetske veze, koji je za korisnike besplatan.

Završne misli i sljedeći koraci

Organizacije se oslanjaju na stalnu dostupnost IT sustava, uključujući usluge ispisa i upravljanja dokumentima, za svoje svakodnevne operacije. Kvar ovih sustava može imati negativan učinak, stoga se IT sustavi moraju zaštititi implementacijom strategije visoke dostupnosti.

Dostupne su različite tehnologije koje se mogu koristiti za postizanje visoke dostupnosti usluga ispisa. Dodatno, značajke koje su već uključene u MyQ X pružaju pristupačan način za pružanje alternativnog načina rada i kontinuiteta usluge.

Kako bismo vas bolje informirali o ovoj temi, MyQ je pripremio “MyQ X High Availability Whitepaper”, koji pruža detaljnija konceptualna pitanja i opisuje kako postići visoku dostupnost koristeći MyQ X rješenje.

PREUZMITE BIJELU KNJIGU

Više informacija o MyQ rješenju >>

zadnje vijesti

Novosti iz svijeta upravljanja dokumentima i podacima.

11.01.2023

MyQ X i visoka dostupnost

Korištenjem jedinstvenih rezervnih mogućnosti MyQ X u kombinaciji sa strategijom visoke dostupnosti, tvrtke mogu biti zaštićene od prekida i održavati visoku korisničku produktivnost.

Pročitajte cijeli članak
05.01.2023

MyQ Roger dobio je platinasto priznanje od BLI Keypoint Intelligence

MyQ Roger je zaradio najvišu platinastu ocjenu od testnog laboratorija BLI Keypoint Intelligence. Izvješće objašnjava značajke i prednosti koje su mobilnom rješenju za upravljanje ispisom donijele najvišu moguću ocjenu. "MyQ Roger je digitalni osobni asistent koji pomaže radnicima u udaljenim, hibridnim i "hot-desk" (nekoliko zaposlenika dijeli jedno radno mjesto) okruženjima u prijelazu s tradicionalnog načina rada na moderno, intuitivno digitalno radno okruženje." - Ključna inteligencija

Pročitajte cijeli članak
15.07.2022

MyQ X predstavio je potpuno opremljeni ugrađeni terminal za Epson pisače

MyQ, neovisni dobavljač softvera, dodao je ugrađeni terminal s punim značajkama MyQ X obitelji rješenja za Epson pisače i MFP uređaje.

Pročitajte cijeli članak

Zanima vas još sličnih sadržaja?

Pretplatite se na našu mailing listu i budite uvijek u toku u područjima digitalizacije, upravljanja dokumentima, ispisa, zaštite podataka itd.