Podaci, IT oprema i usluge, uključujući upravljanje ispisom, ključni su za svakodnevno poslovanje tvrtke. Svrha visoke dostupnosti je zaštititi te aplikacije i usluge eliminacijom pojedinačnih kritičnih točaka u IT sustavu gdje bi moglo doći do kvara. Korištenjem jedinstvenih rezervnih mogućnosti MyQ X u kombinaciji sa strategijom visoke dostupnosti, tvrtke mogu biti zaštićene od prekida i održavati visoku korisničku produktivnost.
Zašto nam je potrebna strategija visoke dostupnosti?
Pristup informacijskoj tehnologiji, podacima i uslugama, uključujući usluge upravljanja ispisom, ključni su za svakodnevno poslovanje organizacije, a njihov prekid može imati negativne učinke na poslovanje i gubitak prihoda. Često postoji više mogućih pojedinačnih kritičnih točaka u ispisnim mrežama, a jednostavno postavljanje IT sustava na hardver nije dovoljno da se osigura otpornost na planirane ili neplanirane zastoje sustava.
Tko može biti pogođen
Sve organizacije, bez obzira na veličinu ili lokaciju, podložne su planiranim ili neplaniranim ispadima svojih informacijskih sustava. Do prekida može doći zbog nekoliko čimbenika, bilo planiranih (održavanje sustava, nadogradnja hardvera itd.) ili neplaniranih (kvarovi hardvera, gubitak mrežne povezanosti itd.).
Stoga je ključno imati strategiju i set rješenja za smanjenje utjecaja ispada IT sustava. Osiguravanjem nesmetanog rada sustava za ispis i pristupa dokumentima smanjuje se rizik i utjecaj zastoja na pojedinog zaposlenika i organizaciju. Korisnicima daje pristup tim uslugama, štiti od gubitka podataka i pomaže im u održavanju razine učinkovitosti čak i tijekom prekida rada te štiti organizacije od prekida poslovanja koji mogu prouzročiti financijski gubitak.
Kako postižemo maksimalnu dostupnost usluge
Kontinuitet poslovanja IT sustava za upravljanje ispisom može se postići kombinacijom softvera MyQ X i koncepta visoke dostupnosti. Kao sveobuhvatno rješenje za ispis i upravljanje dokumentima, MyQ X nudi korisnicima skup rezervnih značajki koje se mogu koristiti same ili u kombinaciji s drugim tehnologijama visoke dostupnosti. Na taj način pruža dodatni sloj rješenja za alternativni način rada. MyQ X može se implementirati u više mrežnih arhitektura, lokalno ili u privatnom oblaku.
MyQ X predlaže rješenja
Budući da ne postoji jedinstveno rješenje za sve, MyQ preporučuje dva skupa rješenja koja se preklapaju, jedan za mala i srednja poduzeća s ograničenim IT resursima i osobljem, a drugi za veće organizacije s većim potrebama za visokom dostupnošću i dodatnim resursima.
1. Organizacije s manjim IT osobljem ili ograničenijim resursima
Zaštitite svoje okruženje za ispis besplatnim MyQ X rezervnim skupom značajki:
Red čekanja na MyQ X desktop klijentskoj strani (Client Spooling) s lokalnim raspoređivanjem poslova
Poslovi ispisa stavljaju se u red čekanja lokalno na radnoj stanici krajnjeg korisnika, a sustav samo šalje metapodatke posla na poslužitelj. Zadatak ispisa šalje se izravno višezadaćnom pisaču kada se krajnji korisnik prijavi na uređaj i pokrene postupak ispisa na sučelju uređaja. Značajka smanjuje zahtjeve za resursima poslužitelja i smanjuje mrežno opterećenje poslužitelja.
• Zamjena za ispis s MyQ X desktop klijentom
MyQ X desktop klijent automatski detektira kada se veza s ispisnim poslužiteljem izgubi i prema zadanim postavkama ispisuje izravno na unaprijed definirani pisač ili traži od korisnika da odabere uređaj s popisa pisača. Nakon ponovnog uspostavljanja veze, nastavlja se normalan rad. Korisnici mogu nastaviti s ispisom dok su u mirovanju, dok računovodstvo poslova radi besprijekorno.
• MyQ X čakalna vrsta na napravi (Device Spooling) s prijavo brez povezave
Ugrađenu zamjensku funkciju MyQ X rješenja pruža izravno multitasking pisač. Koristeći Device Spooling, korisnici ispisuju izravno na multitasking uređaj s ugrađenim rješenjem MyQ X. Ugrađena terminalska aplikacija upravlja poslovima ispisa i naplatom kada je veza s poslužiteljem prekinuta. Može raditi potpuno samostalno i ujedno upravljati naplatom zadataka. MyQ X značajka za izvanmrežnu prijavu sprema podatke o autentifikaciji korisnika kako bi osigurala sigurnu autentifikaciju korisnika čak i kada se veza izgubi, a istovremeno omogućuje obračunavanje poslova.
Koristi za uporabnike
Predstavljene funkcije već su besplatno dostupne svim korisnicima rješenja MyQ X. Oni osiguravaju kontinuitet usluga ispisa i kopiranja krajnjim korisnicima tijekom prekida rada i održavaju računovodstvo poslova.
2. Organizacije s većim potrebama za visokom dostupnošću
MyQ X poslužitelj može se zaštititi rješenjima za klasteriranje aplikacija kao što je Microsoft Failover Cluster (klaster koji pruža alternativni način rada aplikacije) ili virtualno klasteriranje koje nudi VMware. Računalni resursi raspoređeni su na više poslužiteljskih čvorova i kombinirani s dijeljenim rješenjem za pohranu kao što je NAS poslužitelj.
Osim toga, preporuča se korištenje već spomenutih besplatnih rješenja za alternativni način rada uključenih u rješenje MyQ X.
Koristi za uporabnike
Rješenja za klasteriranje aplikacija visoke dostupnosti štite MyQ X ispisni poslužitelj i njegove usluge od zastoja. Rješenje MyQ X nudi i vlastiti skup funkcija za alternativni način rada tijekom prekida internetske veze, koji je za korisnike besplatan.
Završne misli i sljedeći koraci
Organizacije se oslanjaju na stalnu dostupnost IT sustava, uključujući usluge ispisa i upravljanja dokumentima, za svoje svakodnevne operacije. Kvar ovih sustava može imati negativan učinak, stoga se IT sustavi moraju zaštititi implementacijom strategije visoke dostupnosti.
Dostupne su različite tehnologije koje se mogu koristiti za postizanje visoke dostupnosti usluga ispisa. Dodatno, značajke koje su već uključene u MyQ X pružaju pristupačan način za pružanje alternativnog načina rada i kontinuiteta usluge.
Kako bismo vas bolje informirali o ovoj temi, MyQ je pripremio “MyQ X High Availability Whitepaper”, koji pruža detaljnija konceptualna pitanja i opisuje kako postići visoku dostupnost koristeći MyQ X rješenje.