Programska rješenja

Upravljanje ispisom

Nadzor nad ispisom

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijski ispis

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu poduzećima da budu agilnija, fleksibilnija i učinkovitija

DMS

Sustavi za upravljanje dokumentima omogućuju strukturiranu pohranu podataka

ICT usluge

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje.

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtualna okruženja

Digitalni ured

Ured u oblaku i alati za učinkovit grupni rad

Uređaji

Pisači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski pisači i multifunkcijski uređaji

Epson pisači

Inkjet pisači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termo pisači i termotransfer pisači

NAS poslužitelji i mrežna oprema

Synology

Rješenja za pohranu i i zaštitu podataka te sustave za nadzor

Wi-Fi usmjerivači

Ponuda Synology usmjerivača za neprekinuti pristup webu

Kamere Synology

Nadzorne kamere Synology za integraciju sa Surviellance Station

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri u A4 i A3 formatima i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

UPS - Neprekidno napajanje

UPS

Zaštitite svoje uređaje od nestanka i fluktuacije struje

Podrška
Servis i tehnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Podrška Synology

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sustava za sigurnosno kopiranje

Preuzimanja

Pristup cjenicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti, koji vrijede za sve isporuke i ponude poduzeća

Ovlašteni servisi

Popis ovlaštenih servisera Kyocera uređaja u Hrvatskoj

O nama
O poduzeću Xenon forte – Zagreb

Predstavljanje poduzeća i osobna iskaznica

Mediji o nama

Istražite objave u medijima u kojima se pojavljuje Xenon forte Zagreb

Vijesti

Budite u toku s našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse iz naših programa

Akcija

Kyocera uređaji u akciji

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Izjava OEEO

OEEO izjava o povratu i pravilnom odlaganju iskorištenih tonera.

UPRAVLJANJE DOKUMENTIMA I ISPISOM

Smanjite troškove ispisa i osigurajte osjetljive dokumente

MyQ je poslužiteljska aplikacija za upravljanje ispisom koja omogućuje i pojednostavljuje kontrolu, sigurnost i sljedivost zadataka ispisa. Ugrađena finkcija “Follow Me” povećava učinkovitost uređaja i ubrzava proces ispisa.

Upoznajte nagrađivano rješenje za upravljanje ispisom

MyQ X rješenje je prilagođeno izazovima modernog poslovanja izvan ureda i rada od kuće, kao i rastućoj potražnji za bežičnim multifunkcionalnim rješenjem koje nudi jednake mogućnosti osobama s invaliditetom.

Karakterizira ga iznimna fleksibilnost u obračunavanju i upravljanju troškovima te siguran ispis s udaljenih lokacija, kao što nudi Microsoftovo rješenje Universal Print. Pomoću njega možete ispisivati s bilo koje lokacije, sve dok ste povezani s internetom i certificirani od strane Azure AD. Rješenje otvara put za korištenje usluga u oblaku bez kompliciranih postavki ispisa.

Obračunavanje se u MyQ rješenju temelji na individualnom zadatku. Uređaj pohranjuje sve podatke o svakom obračunatom zadatku (format papira, boja, jednostrano/dvostrano i sl.), a korisnik bira pod kojim projektom ili troškovnikom će evidentirati troškove pojedinog zadatka.

Mobilni MyQ X klijent omogućuje ispis u potpunosti bez dodirivanja upravljačke ploče pisača, od prijave pomoću QR koda do odjave iz sustava. Dostupan je za Android (Google Play) i iOS (App Store).

MyQ X

MyQ X je rješenje za upravljanje ispisom u poduzeću kojem vjeruju milijuni korisnika diljem svijeta i koje odgovara suvremenim izazovima uredskog rada, prateći rastući trend beskontaktnih višenamjenskih uređaja i jednakih mogućnosti za osobe s invaliditetom.

Ugrađeni Print & Follow povećava učinkovitost pisača i ubrzava proces ispisa: umjesto slanja dokumenata na odabrane uređaje, korisnik šalje posao na MyQ poslužitelj kojem se može pristupiti s bilo kojeg uređaja u tvrtki. Dokument se tada može komprimirati na bilo kojem slobodnom uređaju. Time se izbjegava čekanje na vaše ispise, a također se povećava ukupna sigurnost dokumenata jer ispis dokumenata ne počinje sve dok se korisnik ne prijavi na uređaj i potvrdi početak ispisa.

Aplikaciju možete instalirati na lokalni poslužitelj te u privatne ili javne usluge u oblaku.

Osigurajte kontrolu nad pristupom osjetljivim podacima poduzeća. Uređajima se može pristupiti u jednom koraku s PIN kodom, ID karticom ili prijavom putem aktivnog direktorija, a možete odabrati i kombinaciju dva koraka provjere autentičnosti, kao što su korištenje ID kartice i PIN koda.

Siguran ispis (Secure printing), šifriranje podataka i funkcija “Follow Me” osiguravaju da samo ovlaštene osobe imaju pristup dokumentima.

MyQ bilježi detaljnu statistiku troškova ispisa po odjelima, pojedinačnim korisnicima ili sudionicima u svakom projektu. Izvješća su kompatibilna s BI alatima.

MyQ pamti postavke za vaše najčešće zadatke koje možete uključiti u svoj početni izbornik. Nudi vam ih kao zadane postavke kada se prijavite.

Omogućuje skeniranje na unaprijed određeno mjesto jednim klikom. Možete birati između prostora u okviru MyQ, kućnih mapa, faks poslužitelja, adresa e-pošte itd.

Možete ispisati dokumente sa svog mobilnog uređaja jednostavnim slanjem e-pošte na MyQ poslužitelj. Dokumente ispisujete kada se prijavite na uređaj.

MyQ Roger

MyQ Roger je javna platforma u oblaku koja omogućuje ispis i skeniranje u oblaku. Budući da radi iz javnog oblaka, možete kontrolirati i upravljati svojim dokumentima sa svog pametnog telefona bez obzira gdje se nalazite.

Tako je jednostavno kao što zvuči. Povežite svoje uredske alate i pristupite im s javnom MyQ Roger platformom u oblaku gdje god se nalazili. Povežite se i pristupite svojim uredskim alatima s javnom platformom u oblaku MyQ Roger, čak i kada ste kod kuće ili u pokretu.

Zaboravite na dosadne poslovne aplikacije. MyQ Roger bit će vaš pametni asistent za rad u digitalnom okruženju s inovativnim značajkama i jednostavnim korisničkim sučeljem.

Želite li izbjeći dodirivanje uređaja koje koristi više osoba? Uz mobilnu aplikaciju MyQ Roger možete upravljati multifunkcijskim uređajima izravno sa svog telefona i bez dodirivanja.

Ugrađeni glasovni asistent MyQ Roger vas sluša. Snimite glasovne naredbe za najčešće zadatke na svojem jeziku i skenirajte, kopirajte ili ispisujte glasovnom naredbom.

Naša rješenja u praksi

Pročitajte studije slučaja zadovoljnih korisnika.

Primjer dobre prakse

Alca

Suradnja započeta 2010. godine uspješno traje do danas. Dvije su tvrtke svoju suradnju nadogradile novom metodom koja uključuje cjelovitu uslugu najma uređaja s rješenjem za ispis MyQ, održavanje uređaja i nabavu potrošnog materijala.

Pročitajte cijeli članak

Primjer dobre prakse

Addiko

Ispisno okruženje svih 18 poslovnica i sjedišta banke sastoji se od svega 58 Kyocera ispisnih uređaja, čime je njihov broj nakon obnove sustava smanjen za gotovo polovicu. Xenon forte upravlja uređajima na daljinu pa interni IT odjel praktički više ne mora raditi s printerima, a uvođenjem MyQ rješenja korištenje uređaja je jednostavno i uvijek dostupno.

Pročitajte cijeli članak

Zanima vas još informacija o rješenju MyQ?

Pozivamo vas da nas nazovete i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja u vezi s MyQ X 8.2 i MyQ Roger rješenjima.