Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima
Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima
Produkcijski tisakKyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost
Rješenja koja pomažu poduzećima da budu agilnija, fleksibilnija i učinkovitija
DMSSustavi za upravljanje dokumentima omogućuju strukturiranu pohranu podataka
Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje.
VirtualizacijaIskoristite mogućnosti koje nude virtualna okruženja
Digitalni uredUred u oblaku i alati za učinkovit grupni rad
Laserski pisači i multifunkcijski uređaji
Epson pisačiInkjet pisači i multifunkcijski uređaji
CITIZENTermo pisači i termotransfer pisači
Rješenja za pohranu i i zaštitu podataka te sustave za nadzor
Wi-Fi usmjerivačiPonuda Synology usmjerivača za neprekinuti pristup webu
Kamere SynologyNadzorne kamere Synology za integraciju sa Surviellance Station
Najam printera i multifunkcijskih uređaja za poslovne korisnike
Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja
Podrška SynologyNarudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sustava za sigurnosno kopiranje
Pristup cjenicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima
Opći uvjeti poslovanjaOpći uvjeti, koji vrijede za sve isporuke i ponude poduzeća
Popis ovlaštenih servisera Kyocera uređaja u Hrvatskoj
Predstavljanje poduzeća i osobna iskaznica
Mediji o namaIstražite objave u medijima u kojima se pojavljuje Xenon forte Zagreb
Budite u toku s našim najnovijim vijestima
Studije slučajaPrimjeri dobre prakse iz naših programa
AkcijaKyocera uređaji u akciji
Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku
Izjava OEEOOEEO izjava o povratu i pravilnom odlaganju iskorištenih tonera.
MyQ je poslužiteljska aplikacija za upravljanje ispisom koja omogućuje i pojednostavljuje kontrolu, sigurnost i sljedivost zadataka ispisa. Ugrađena finkcija “Follow Me” povećava učinkovitost uređaja i ubrzava proces ispisa.
MyQ X rješenje je prilagođeno izazovima modernog poslovanja izvan ureda i rada od kuće, kao i rastućoj potražnji za bežičnim multifunkcionalnim rješenjem koje nudi jednake mogućnosti osobama s invaliditetom.
Karakterizira ga iznimna fleksibilnost u obračunavanju i upravljanju troškovima te siguran ispis s udaljenih lokacija, kao što nudi Microsoftovo rješenje Universal Print. Pomoću njega možete ispisivati s bilo koje lokacije, sve dok ste povezani s internetom i certificirani od strane Azure AD. Rješenje otvara put za korištenje usluga u oblaku bez kompliciranih postavki ispisa.
Obračunavanje se u MyQ rješenju temelji na individualnom zadatku. Uređaj pohranjuje sve podatke o svakom obračunatom zadatku (format papira, boja, jednostrano/dvostrano i sl.), a korisnik bira pod kojim projektom ili troškovnikom će evidentirati troškove pojedinog zadatka.
Mobilni MyQ X klijent omogućuje ispis u potpunosti bez dodirivanja upravljačke ploče pisača, od prijave pomoću QR koda do odjave iz sustava. Dostupan je za Android (Google Play) i iOS (App Store).
MyQ X je rješenje za upravljanje ispisom u poduzeću kojem vjeruju milijuni korisnika diljem svijeta i koje odgovara suvremenim izazovima uredskog rada, prateći rastući trend beskontaktnih višenamjenskih uređaja i jednakih mogućnosti za osobe s invaliditetom.
Ugrađeni Print & Follow povećava učinkovitost pisača i ubrzava proces ispisa: umjesto slanja dokumenata na odabrane uređaje, korisnik šalje posao na MyQ poslužitelj kojem se može pristupiti s bilo kojeg uređaja u tvrtki. Dokument se tada može komprimirati na bilo kojem slobodnom uređaju. Time se izbjegava čekanje na vaše ispise, a također se povećava ukupna sigurnost dokumenata jer ispis dokumenata ne počinje sve dok se korisnik ne prijavi na uređaj i potvrdi početak ispisa.
Aplikaciju možete instalirati na lokalni poslužitelj te u privatne ili javne usluge u oblaku.
Osigurajte kontrolu nad pristupom osjetljivim podacima poduzeća. Uređajima se može pristupiti u jednom koraku s PIN kodom, ID karticom ili prijavom putem aktivnog direktorija, a možete odabrati i kombinaciju dva koraka provjere autentičnosti, kao što su korištenje ID kartice i PIN koda.
Siguran ispis (Secure printing), šifriranje podataka i funkcija “Follow Me” osiguravaju da samo ovlaštene osobe imaju pristup dokumentima.
MyQ bilježi detaljnu statistiku troškova ispisa po odjelima, pojedinačnim korisnicima ili sudionicima u svakom projektu. Izvješća su kompatibilna s BI alatima.
MyQ pamti postavke za vaše najčešće zadatke koje možete uključiti u svoj početni izbornik. Nudi vam ih kao zadane postavke kada se prijavite.
Omogućuje skeniranje na unaprijed određeno mjesto jednim klikom. Možete birati između prostora u okviru MyQ, kućnih mapa, faks poslužitelja, adresa e-pošte itd.
Možete ispisati dokumente sa svog mobilnog uređaja jednostavnim slanjem e-pošte na MyQ poslužitelj. Dokumente ispisujete kada se prijavite na uređaj.
MyQ Roger je javna platforma u oblaku koja omogućuje ispis i skeniranje u oblaku. Budući da radi iz javnog oblaka, možete kontrolirati i upravljati svojim dokumentima sa svog pametnog telefona bez obzira gdje se nalazite.
Tako je jednostavno kao što zvuči. Povežite svoje uredske alate i pristupite im s javnom MyQ Roger platformom u oblaku gdje god se nalazili. Povežite se i pristupite svojim uredskim alatima s javnom platformom u oblaku MyQ Roger, čak i kada ste kod kuće ili u pokretu.
Zaboravite na dosadne poslovne aplikacije. MyQ Roger bit će vaš pametni asistent za rad u digitalnom okruženju s inovativnim značajkama i jednostavnim korisničkim sučeljem.
Želite li izbjeći dodirivanje uređaja koje koristi više osoba? Uz mobilnu aplikaciju MyQ Roger možete upravljati multifunkcijskim uređajima izravno sa svog telefona i bez dodirivanja.
Ugrađeni glasovni asistent MyQ Roger vas sluša. Snimite glasovne naredbe za najčešće zadatke na svojem jeziku i skenirajte, kopirajte ili ispisujte glasovnom naredbom.
Pročitajte studije slučaja zadovoljnih korisnika.
Suradnja započeta 2010. godine uspješno traje do danas. Dvije su tvrtke svoju suradnju nadogradile novom metodom koja uključuje cjelovitu uslugu najma uređaja s rješenjem za ispis MyQ, održavanje uređaja i nabavu potrošnog materijala.
Pročitajte cijeli članakIspisno okruženje svih 18 poslovnica i sjedišta banke sastoji se od svega 58 Kyocera ispisnih uređaja, čime je njihov broj nakon obnove sustava smanjen za gotovo polovicu. Xenon forte upravlja uređajima na daljinu pa interni IT odjel praktički više ne mora raditi s printerima, a uvođenjem MyQ rješenja korištenje uređaja je jednostavno i uvijek dostupno.
Pročitajte cijeli članakPozivamo vas da nas nazovete i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja u vezi s MyQ X 8.2 i MyQ Roger rješenjima.
Kolačić | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Oglašavanje". | |
cookielawinfo-checkbox-analytics | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Analitika". | |
cookielawinfo-checkbox-necessary | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Obavezni". | |
CookieLawInfoConsent | Bilježi zadano stanje gumba odgovarajuće kategorije i CCPA status. Radi samo u kombinaciji s primarnim kolačićem. | |
elementor | Ovaj kolačić koristi tema web stranice WordPress. Vlasniku web stranice omogućuje implementaciju ili promjenu sadržaja web stranice u stvarnom vremenu. | |
wp-wpml_current_language | Opis nije potreban. |