Kyocera je dobila priznanje u području upravljanih usluga ispisa u oblaku (MPS) i ispisa u distribuiranom radnom okruženju.
Japanska korporacija Kyocera Document Solutions Inc. (Predsjednik: Hironori Ando) objavio je da je prepoznat kao “glavni igrač” u dva izvješća IDC MarketScape – IDC MarketScape: Worldwide Cloud MPS Hardcopy 2022 Vendor Assessment i IDC MarketScape: Worldwide Print in the Distributed Workforce 2022.
Ocjene se temelje na metodologiji IDC-a MarketScape za procjenu proizvoda i usluga dobavljača u relevantnim područjima i analiziranje sposobnosti svakog dobavljača da zadovolji promjenjive potrebe kupaca, posebno u nedavnom sve više decentraliziranom radnom okruženju. »Worldwide Cloud MPS Hardcopy 2022 Vendor Assessment*1« fokusira se na ugovorne usluge ispisa iz oblaka kao što je MPS za upravljanje ispisnim uređajima u poduzećima, dok “Worldwide Print in the Distributed Workforce 2022 Vendor Assessment*2« procjenjuje proizvode i usluge koje podržava dokumentiranje i ispis tijek rada u tvrtkama u kojima zaposlenici rade i u uredima i od kuće ili u pokretu.
Uz pružanje pisača i multifunkcijskih uređaja s izvanrednom ekološkom i ekonomskom učinkovitošću, kao i nizom softvera koji povećava sigurnost ili omogućuje operativnu integraciju, poput snimanja i upravljanja dokumentima, Kyocera jača ECM/CSP rješenja koja omogućuju sveobuhvatnu kontrolu i korištenje informacije u cijelom poduzeću. Na temelju ovog širokog spektra rješenja, Kyocera je prepoznata po pružanju usluga koje najbolje zadovoljavaju promjenjive potrebe kupaca, uključujući decentraliziranu distribuciju ispisnih poslova u hibridnom radnom okruženju.
Kako se radna okruženja mijenjaju iz tradicionalnih ureda u raspršenija, Kyocera će nastaviti pružati hardver, rješenja i usluge kako bi korisnicima pomogla poboljšati produktivnost i suočiti se sa svim izazovima.
*1 IDC MarketScape: Worldwide Cloud MPS Hardcopy 2022 Vendor Assessment, doc #US #US47337721, January 2022
*2 IDC MarketScape: Worldwide Print in the Distributed Workforce 2022 Vendor Assessment, doc #US48596221, January 2022
#
O IDC Marketscape
IDC MarketScape model analize dobavljača osmišljen je kako bi pružio pregled konkurentske sposobnosti dobavljača ICT-a (informacijske i komunikacijske tehnologije) na odabranom tržištu. Metodologija istraživanja koristi rigoroznu metodologiju bodovanja koja se temelji na kvalitativnim i kvantitativnim kriterijima, što rezultira jednom grafičkom ilustracijom pozicije svakog dobavljača na ovom tržištu. IDC MarketScape pruža jasan okvir unutar kojeg se ponude proizvoda i usluga, mogućnosti i strategije te trenutni i budući čimbenici tržišnog uspjeha IT i telekomunikacijskih pružatelja mogu smisleno usporediti. Okvir također kupcima tehnologije pruža procjenu od 360 stupnjeva o prednostima i slabostima sadašnjih i budućih dobavljača.