Synology je krenuo u transformaciju globalne korisničke usluge integracijom umjetne inteligencije u cijeli proces, za koju očekuju da će značajno poboljšati učinkovitost i kvalitetu pružanja podrške.
“Synology pruža sveobuhvatnu tehničku podršku koja uključuje upite o korištenju proizvoda, rješavanje kritičnih problema i savjetovanje za složenije instalacije.” rekao je Vincent Tsai, direktor tehničke podrške. “S uvođenjem nove AI podrške, očekujemo znatno kraće vrijeme odgovora za osnovne upite, što će omogućiti našim inženjerima tehničke podrške da se usredotoče na rješavanje složenih slučajeva koji zahtijevaju trenutnu pozornost.”
Koristeći arhitekturu Retrieval-Augmented Generation, Synologyjev AI za podršku ima pristup anonimiziranim tehničkim materijalima i uvidima u rješavanju problema stečenim iz Synologyjevog iskustva u pružanju podrške milionima korisnika širom svijeta. Daljnji procesi učenja usklađivanja i pojačanja osiguravaju da je odgovor visokokvalitetan, koristan i da se automatski poboljšava.
S uvođenjem prve generacije Synologyjeve AI podrške, korisnici mogu očekivati znatno brže vrijeme odgovora podrške, poboljšano do 20 puta, što dovodi do optimiziranog iskustva usluge.