Programska rješenja

Upravljanje ispisom

Nadzor nad ispisom

Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima

Optimizacija ispisa

Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima

Produkcijski tisak

Kyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost

Upravljanje dokumentima

Digitalizacija poslovanja

Rješenja koja pomažu poduzećima da budu agilnija, fleksibilnija i učinkovitija

DMS

Sustavi za upravljanje dokumentima omogućuju strukturiranu pohranu podataka

ICT usluge

Zaštita podataka

Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje.

Virtualizacija

Iskoristite mogućnosti koje nude virtualna okruženja

Digitalni ured

Ured u oblaku i alati za učinkovit grupni rad

Uređaji

Pisači i multifunkcijski uređaji

Kyocera

Laserski pisači i multifunkcijski uređaji

Epson pisači

Inkjet pisači i multifunkcijski uređaji

CITIZEN

Termo pisači i termotransfer pisači

NAS poslužitelji i mrežna oprema

Synology

Rješenja za pohranu i i zaštitu podataka te sustave za nadzor

Wi-Fi usmjerivači

Ponuda Synology usmjerivača za neprekinuti pristup webu

Kamere Synology

Nadzorne kamere Synology za integraciju sa Surviellance Station

Skeneri

Plustek

Poslovni skeneri u A4 i A3 formatima i prijenosni skeneri

CZUR

Skeneri za knjige - bez trganja uveza

UPS - Neprekidno napajanje

UPS

Zaštitite svoje uređaje od nestanka i fluktuacije struje

Najam uređaja
Najam

Najam printera i multifunkcijskih uređaja za poslovne korisnike

Podrška
Servis i tehnička podrška

Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja

Podrška Synology

Narudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sustava za sigurnosno kopiranje

Preuzimanja

Pristup cjenicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima

Opći uvjeti poslovanja

Opći uvjeti, koji vrijede za sve isporuke i ponude poduzeća

Ovlašteni servisi

Popis ovlaštenih servisera Kyocera uređaja u Hrvatskoj

O nama
O poduzeću Xenon forte – Zagreb

Predstavljanje poduzeća i osobna iskaznica

Mediji o nama

Istražite objave u medijima u kojima se pojavljuje Xenon forte Zagreb

Vijesti

Budite u toku s našim najnovijim vijestima

Studije slučaja

Primjeri dobre prakse iz naših programa

Akcija

Kyocera uređaji u akciji

Kontakt

Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku

Izjava OEEO

OEEO izjava o povratu i pravilnom odlaganju iskorištenih tonera.

Prilagodbe dokumenta prije ispisa

Rubika – dodana vrijednost dokumentima

Rubika tvrtkama omogućuje brzu i jednostavnu prilagodbu postojećih dokumenata za personalizaciju, optimizaciju troškova i usklađenost s propisima, bez potrebe za opsežnim redizajnom.

Optimizacija već gotovih datoteka

Rubika je moćno rješenje tvrtke Solimar Systems, dizajnirano za naknadnu obradu i prilagodbu dokumenata. Koristi se za poboljšanje postojećih dokumenata bez potrebe za potpunim redizajnom. Omogućuje vam prilagodbu dokumenata za personalizaciju, optimizaciju troškova i usklađenost s propisima.

Ključne funkcionalnosti uključuju dodavanje bar kodova, prilagodbu izgleda stranica, automatizaciju obrade podataka i optimizaciju isporuke kroz različite kanale kao što su ispis, e-pošta ili digitalne arhive.

Rješenje je modularno, što znači da se može prilagoditi specifičnim potrebama korisnika.

Na primjer, modul za deimpoziciju omogućuje vam pretvaranje unaprijed formatiranih PDF-ova u fleksibilne formate za digitalni tisak, olakšavajući prijelaz s ofsetnog tiska na digitalne tehnologije.

Dodatne mogućnosti uključuju čišćenje adrese, konsolidaciju dokumenata za niže troškove poštarine i prilagodbu sadržaja različitim tržištima i kupcima.

Rubika je dio Chemistry™ platforme koja omogućuje automatizaciju radnih procesa i praćenje projekata u stvarnom vremenu. Namijenjen je poduzećima koja žele poboljšati učinkovitost, smanjiti troškove i povećati zadovoljstvo korisnika personaliziranijim i vizualno privlačnijim komunikacijama.

Povećana učinkovitost i produktivnost

Solimarova rješenja pojednostavljuju izlazne tijekove rada omogućujući ponovno formatiranje dokumenata umjesto njihovog ponovnog kodiranja. Tijek rada u nešto drugačijem obliku:

Rubika je dizajnirana posebno za automatizaciju ručnih procesa, maksimiziranje poštanskih ušteda i poboljšanje podataka.

Rubika se razlikuje od ostalih rješenja jer ne zahtijeva programiranje na aplikativnoj razini, već nudi intuitivno korisničko sučelje koje omogućuje brzu implementaciju promjena u proizvodnim procesima. Fleksibilnost mu omogućuje rješavanje različitih izazova, a pridonosi i većoj učinkovitosti i profitabilnosti poslovanja.

Većina postojećih, starijih aplikacija nedovoljno je iskorištena za učinkovitu komunikaciju s klijentima. Uz pomoć Rubike tvrtke mogu unaprijediti svoje poslovanje na raznim područjima dodajući vrijednost svojim dokumentima.

Na primjer, razvrstavanje dokumenata u ispravnu poštansku uputnicu i dodavanje odgovarajućih bar kodova smanjuje troškove poštarine. Maskiranje povjerljivih informacija smanjuje rizik od krađe identiteta.

Rubika vam omogućuje da brzo i jednostavno dodate vrijednost ključnim dokumentima kupaca.

Intuitivno korisničko sučelje eliminira potrebu za složenim programiranjem, što znači da poduzeća mogu brzo i isplativo iskoristiti prednosti transpromotivne komunikacije (kombinacija transakcijskih i promotivnih poruka). To omogućuje poboljšanu komunikaciju s korisnicima, optimizaciju troškova i veću sigurnost podataka i personalizaciju.

IZBOR RUBIK MODULA

SASTAVLJANJE
Kombinira više PDF dokumenata navedenih u CSV datoteci, izvlači informacije iz polja i spaja ih u jedan izlazni dokument.

BARKOD SKENER
Omogućuje čitanje sadržaja barkoda iz izlaznog dokumenta te tumačenje i indeksiranje informacija iz grafičkih barkodova.

UVOZ / IZVOZ PODATAKA
Omogućuje izvoz podataka za korištenje u vanjskim postupcima obrade i njihovo ažuriranje za korištenje u daljnjim Rubika modulima ili vanjskim procesima.

BRISANJE / UKLANJANJE STRANICA
Uklanja stranice s neželjenim ili zastarjelim informacijama. Uobičajena uporaba ovog alata je uklanjanje uvodnih i završnih stranica iz izvješća koje nije potrebno ispisati.

ŠIFRIRANJE / DEŠIFRIRANJE
Šifrira izhodne PDF-datoteke z 128-bitnim AES-šifriranjem, kar podjetjem omogoča skladnost z zahtevami za zaščito dokumentov in virov.

OBRADA NAREDBI
Uključuje naredbe za završnu obradu kao što su odabir ladice, dvostrani ispis, klamanje i uvezivanje, koje su određene sadržajem stranice ili numeriranjem stranica.

POSTAVLJANJE STRANICA (IMPOZICIJA)
Prilagođava podatke za blokove knjiga ili ispise 2-up sekvencijalnih ili naslaganih formata za višestruki ispis, smanjujući troškove ispisa i omogućavajući dodatne procese obrade.

UMETANJE STRANICE
Omogućuje vam dinamičko umetanje stranica u izlazni dokument na temelju njegovog sadržaja, na primjer za marketinške poruke, uvjete usluge, popise adresa ili statične umetke.

OZNAČAVANJE: BARKODOVI, OMR, TEKST
Dodaje barkodove, OMR oznake, tekst, poruke, PDF bilješke i pravokutnike u boji koji preklapaju određena područja na ispisnim stranicama.

Spajanje (MERGE)
Kombinira slične informacije iz više datoteka u jedan obrađeni izlazni dokument. Ovo eliminira ručne zadatke i smanjuje troškove dostave kombiniranjem sadržaja u jednu omotnicu.

PRILAGOĐAVANJE STRANICE: POVEĆANJE / POMAK / ROTACIJA
Prilagođava veličinu i položaj stranice manipulacijom slika na stranici te tako stvara prostor za poruke, barkodove ili oznake i kodove namijenjene uređajima za umetanje.

PODJELA / SEGMENTACIJA
Logično dijeli i imenuje izvješća na temelju sadržaja dokumenta i broja stranica te omogućuje usmjeravanje do najbližeg i/ili najprikladnijeg izlaznog uređaja.

Želite li saznati više o Synology uređajima?

Pozivamo vas da nas nazovete i rado ćemo odgovoriti na sva vaša pitanja o Synology uređajima.