Rješenja za upravljanje ispisom
Rješenja za daljinsko upravljanje uređajima
Managed Document Services ili usluge upravljanja dokumentima
Produkcijski tisakKyocera TASKalfa Pro 15000c - Inkjet je budućnost
Rješenja koja pomažu poduzećima da budu agilnija, fleksibilnija i učinkovitija
DMSSustavi za upravljanje dokumentima omogućuju strukturiranu pohranu podataka
Najučinkovitija zaštita od gubitka podataka je sigurnosno kopiranje.
VirtualizacijaIskoristite mogućnosti koje nude virtualna okruženja
Digitalni uredUred u oblaku i alati za učinkovit grupni rad
Laserski pisači i multifunkcijski uređaji
Epson pisačiInkjet pisači i multifunkcijski uređaji
CITIZENTermo pisači i termotransfer pisači
Rješenja za pohranu i i zaštitu podataka te sustave za nadzor
Wi-Fi usmjerivačiPonuda Synology usmjerivača za neprekinuti pristup webu
Kamere SynologyNadzorne kamere Synology za integraciju sa Surviellance Station
Najam printera i multifunkcijskih uređaja za poslovne korisnike
Centar za korisničku podršku, narudžba servisa i baza znanja
Podrška SynologyNarudžba servisa i pomoć pri instalaciji uređaja ili postavljanje sustava za sigurnosno kopiranje
Pristup cjenicima, brošurama, upravljačkim programima i ostalim važnim dokumentima
Opći uvjeti poslovanjaOpći uvjeti, koji vrijede za sve isporuke i ponude poduzeća
Popis ovlaštenih servisera Kyocera uređaja u Hrvatskoj
Predstavljanje poduzeća i osobna iskaznica
Članci i objaveIstražite objave u medijima u kojima se pojavljuje Xenon forte Zagreb
Budite u toku s našim najnovijim vijestima
Studije slučajaPrimjeri dobre prakse iz naših programa
AkcijaKyocera uređaji u akciji
Kontaktirajte nas, odgovorit ćemo Vam u najkraćem mogućem roku
Izjava OEEOOEEO izjava o povratu i pravilnom odlaganju iskorištenih tonera.
Istražite provjerena rješenja za kontrolu i upravljanje vašom infrastrukturom za ispis, korisnicima i troškovima koja preporučujemo na temelju svojeg dugogodišnjeg iskustva.
S pravim alatima snizit ćete troškove ispisa i istovremeno osigurati osjetljive dokumente. Poslužiteljska aplikacija pruža provjeru autentičnosti, kontrolu, sigurnost i sljedivost zadataka ispisa.
Uređaje možete kontrolirati na daljinu i automatizirati nabavu potrošnog materijala – bez skupih obilazaka i nepotrebne birokracije.
Kyocera Cloud Information Manager (KCIM) je jednostavno i user-friendly rješenje za mala i srednja poduzeća koja žele prijeći s papirnatog na digitalno upravljanje dokumentima.
Pročitajte višeMyQ je poslužiteljska aplikacija koja omogućuje i pojednostavljuje provjeru autentičnosti, brojanje, sigurnost i sljedivost zadataka ispisa. Ugrađena finkcija “Follow Me” povećava učinkovitost uređaja i ubrzava proces ispisa.
Pročitajte višeRješenje KCPS dizajnirano je za korisnike Kyocera pisača i multifunkcijskih uređaja koji žele ispisivati i skenirati čak i kada nisu u uredu. Programska oprema je instalirana u oblaku i omogućuje vam ispis ili skeniranje na i s usluga u oblaku trećih strana kao što je Google Drive.
Pročitajte višeRješenje je namijenjeno za upravljanje velikim brojem uređaja u pojedinim poduzećima. Uz bolju kontrolu, dobit ćete manje prekida rada uređaja i bolje korisničko iskustvo. Kyocera uređajima se također može upravljati daljinski i automatizirati opskrbu potrošnog materijala.
Pročitajte višeKyocera je predstavila novu verziju Kyocera Cloud Print and Scan (KCPS), rješenja za ispis i skeniranje iz oblaka. Verzije V1.13 i V1.14 donose veću fleksibilnost, jednostavnije korištenje i napredniju kontrolu. Novosti uključuju prijenos neiskorištenih “boost” stranica, dodatne formate skeniranja, veću kompresiju PDF-a i podršku za Entra ID. Administratorima su na raspolaganju poboljšana obavijest o licencama, olakšana instalacija putem “silent install” opcije i bolja podrška za nove operacijske sustave, poput Windows 11 24H2 i macOS 15 Sequoia. KCPS sada omogućuje i naprednije postavke ispisa te integraciju u hibridna radna okruženja.
Pročitajte cijeli članakKYOCERA Document Solutions predstavila je nadograđeno rješenje KYOCERA Fleet Services (KFS), koje omogućuje centralizirano i sigurno upravljanje flotama pisača putem Microsoft® Azure® oblaka, bez potrebe za lokalnom infrastrukturom.
Pročitajte cijeli članakKyocera Cloud Capture (KCC) unaprijed je instaliran na novim multifunkcijskim uređajima, što omogućuje trenutni početak digitalizacije bez korištenja računala kao posredne točke. KCC omogućuje izravan prijenos dokumenata u oblak, OCR, automatsko indeksiranje i sigurno pohranjivanje. S intuitivnim sučeljem, rješenje je pogodno i za tvrtke bez vlastite IT podrške.
Pročitajte cijeli članakPretplatite se na našu mailing listu i budite uvijek u toku u područjima digitalizacije, upravljanja dokumentima, ispisa, zaštite podataka itd.
Kolačić | Trajanje | Opis |
---|---|---|
cookielawinfo-checkbox-advertisement | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Oglašavanje". | |
cookielawinfo-checkbox-analytics | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Analitika". | |
cookielawinfo-checkbox-necessary | Ovaj kolačić, postavljen od strane dodatka GDPR Cookie Consent, koristi se za bilježenje pristanka korisnika na kolačiće u kategoriji "Obavezni". | |
CookieLawInfoConsent | Bilježi zadano stanje gumba odgovarajuće kategorije i CCPA status. Radi samo u kombinaciji s primarnim kolačićem. | |
elementor | Ovaj kolačić koristi tema web stranice WordPress. Vlasniku web stranice omogućuje implementaciju ili promjenu sadržaja web stranice u stvarnom vremenu. | |
wp-wpml_current_language | Opis nije potreban. |