sl-SIen-GBhr-HRhr-BAsr-Latn-ME

Kyocera Document Solutions predstavila je potpuno novi identitet marke koji je u skladu s vizijom poduzeća za naredne godine

Kyocera Document Solutions Inc. danas je otkrila obnovljeni identitet globalnog korporativnog brenda.

Novi identitet branda odražava sve veću ulogu Kyocera Document Solutions Corporation u prikupljanju i obradi poslovnih dokumenata i poboljšanju konkurentnosti poduzeća u razvijajućem digitalnom gospodarstvu. On odražava rastuću predanost organizacije upravljanju velikom količinom informacija o dokumentima koji poduzeću daju kvalitetan uvid i sposobnost prilagođavanja procesa koji omogućuju optimizaciju poslovanja.

Ključna ideja novog identiteta marke Kyocera Document Solutions je pomoći organizacijama da iskoriste znanje koje promiče razvoj i donosi promjene.

Koncept obnovljenog brenda je predanost kombiniranju globalnih korporativnih resursa, kako s bogatstvom stručnjaka tako i tehnološkom izvrsnošću, koji su ključni čimbenik u integraciji hardvera i softvera i usluga u rješenja koja pomažu korisnicima povećati njihov poslovni potencijal. Također izražava Kyocerin jedinstveni položaj koji mu omogućuje da pomogne poduzećima da shvate ogromnu količinu informacija koje ih okružuju i koje su ključne za stjecanje konkurentske prednosti.

Od svog osnutka, Kyocera predvodi korporativnu filozofiju upravljanja ljudskim odnosima u srcu svog korporativnog vodstva. Sveobuhvatni skup komunikacijskih alata, uključujući vizualne geste u rukopisnom stilu, jedinstvene grafičke ikone i hrabru novu paletu boja, objedinjuje ljudske i tehnološke resurse koji stvaraju izvrsnost u dizajniranju sveobuhvatnih rješenja za dokumente.

Jose Maria Estebanez, direktor Centra za iskustvo i tehnologiju kupaca u Kyocera Document Solutions Europe B.V., rezimirao je: »Ljudi će uvijek biti oni koji će korisnicima omogućiti da ostvare svoju viziju kako najbolje iskoristiti svoje znanje i druge potencijale. Na toj osnovi, usvojili smo sliku s ljudskim dodirom i predstavili se kao ljudski usmjeren brand.«

U kombinaciji, ovi elementi odražavaju ono što je Kyocera Document Solutions Corporation i na koji se način planira razvijati u nadolazećim godinama: inovativno poduzeće ujedinjeno u svojim globalnim nastojanjima, koje aktivno surađuje sa svojim partnerima i korisnicima kako bi pomoglo ljudima i podržalo u izgradnji bolje i prosperitetnije budućnosti.

Isprintaj

Please login or register to post comments.

Name:
Email:
Subject:
Message:
x