Iskustva pokazuju da uz preraspodjelu i zamjenu nekih pisača možete ukloniti niz neučinkovitosti koje izravno utječu na troškove ispisa te ih možete smanjiti za nekoliko desetaka posto.
Nudimo Vam besplatan pregled flote ispisa i procjenu situacije te izradu procjene uštede koju bi Vam donijela optimizacija flote ispisa.
Čak 90% svih poduzeća ne zna kakvi su njihovi troškovi dokumenata. Troškovi ispisa dokumenata mogu predstavljati 3% ukupnog prihoda Vašeg poduzeća (Izvor: Gartner, IDC White Paper).
Troškovi – kolika je cijena Vaših ispisa?
- Koliko stranica dnevno u prosjeku ispiše svaki zaposlenik?
- Koliko se ispiše nepotrebnih kopija?
- Ispis na radnoj površini je najskuplji oblik uredskog ispisa.
- Troškovi ispisa u boji mnogo su veći od crno-bijelog?
- Kako sve to utječe na troškove poslovanja?
- Troškovi hardverske opreme čine mali dio ukupnih troškova upravljanja dokumentima. (Izvor: All Associates Group)
|
|
|
ssshhhh |
Učinkovitost poslovanja – gubite svoje dragocijeno vrijeme?
- Koliko često šaljete dokument na ispis, a kada dođete do uređaja, pisač je zauzet velikom količinom narudžbe ili je u kvaru?
- Ne možete smanjiti količinu ručnog rada?
- Potreba za brži tijek rada administracije?
Produktivnost zaposlenih se uvođenjem rješenja za upravljanje dokumentima u većini slučajeva znatno povećava.
|
|

|
|
Sigurnost – jesu li vaši dokumenti zaštićeni i osigurani?
Je li vam se ikada dogodilo da…
- Ste izgubili već ispisane dokumente?
- Ste poslali dokument na pogrešno mjesto?
- Su povjerljivi dokumenti izgubili povjerljivost?
- Okruženje ispisa dokumenata nije više zaštićeno od krađe podataka, hakerskih napada i neovlaštenog pristupa?
- Niste u mogućnosti zadovoljiti propise za zaštitu podataka?
|
|
 |
|
Okoliš – utjecaj na okoliš nije samo Vaš problem!
Uvođenjem rješenja za upravljanje dokumentima, emisije ugljičnog dioksida se smanjuju za otprilike 60% (Photizo Group 2011). Tako vam možemo pomoći zadovoljiti zahtjeve današnjih standarada kao što su SOX, ISO i novi standardi zaštite okoliša.
|
|
Prijavite se na besplatan pregled flote ispisa i izradu procjene uštede koja bi se ostvarila optimizacijom.
KLIKNITE ZA NARUDŽBU PREGLEDA |
|
Naš pristup
KYOCERA MDS u 5 prilagodljivih i pomno planiranih koraka optimizira cijelo okruženje upravljanja dokumentima.
Proces koji je prilagođen veličini i svojstvima vaše tvrtke, započinje s identifikacijom ranjivih točaka u vaši infrastrukturi i završava nesmetanom izvedbom rješenja.
Ishod je obično značajan i važan: veliko smanjenje troškova i poboljšanje učinkovitosti upravljanja.
|
|
 |
|
Uvođenje rješenja
Uvođenje rješenja odvija se u tri faze, pri čemu brinemo da je vaš tijek rada nesmetan.
U prvoj i drugoj fazi fokusiramo se na smanjenje troškova ispisa i povećanje učinkovitosti poslovanja. U trećoj fazi se, osim toga, posvećujemo poboljšanoj sigurnosti dokumenata, učinkovitijem radnom procesu i smanjenju utjecaja na okoliš.
|
|
 |
|
Prednosti koje donosi KYOCERA i suradnja s nama
- Opsežno stručno znanje na svim područjima upravljanja dokumentima – hardverska i softverska oprema, usluge.
- Poduzeće s jednim od najopsežnijih hardverskih portfelja za pisače i višenamjenske uređaje na tržištu.
- Pokriva sva područja upravljanja dokumentima: uštede do 20%: Kyocerino modularno Rješenje Upravljanja Dokumentima (MDS)
- Tehnologija ECOSYS – KYOCERA je jedini proizvođač hardverske opreme s konceptom „samo toner“.
- Održiva praksa – brojne nagrade za zaštitu okoliša
- Iznimna pouzdanost i performanse – dokazano brojnim nagradama BLI.
- Poznavanje domaćeg poslovnog okruženja.
- Kratko vrijeme odaziva za svaki korisnički poziv.
- Poznavanje najboljih praksi u području djelovanja.
- Poznavanje najboljih praksi u poduzećima veličine poput Vašega.
|
|
Prijavite se na besplatan pregled flote ispisa i izradu procjene uštede koja bi se ostvarila optimizacijom.
KLIKNITE ZA NARUDŽBU PREGLEDA |
|