Kyocera tiskalniki   Strežniki NAS Synology   Keramična rezila Kyocera   Štampiljke Trodat   Jekleni noži KAI   Medijski predvajalniki Mede8ter  
sl-SIen-GBhr-HRhr-BAsr-Latn-ME

 

Rješenja za upravljanje ispisom

Upravljanje ispisom najčešća je zanemarena mogućnost za smanjenje troškova u poduzeću i za osiguranje osjetljivih i povjerljivih informacija.

S alatima za upravljanje ispisom možete centralno upravljati cijelom flotom pisača i multifunkcijskih uređaja koji se nalaze u poduzeću. S pomoću tih alata određuju se i provode pravila za upotrebu pisača na razini pojedinaca ili radnih skupina dok se u isto vrijeme sustavom za autentikaciju osigurava da neovlaštene osobe nemaju pristup vašim podacima.

Za uobičajene zadatke, korisnici mogu odabrati prečac i pokrenuti ga sa samo jednim klikom. Istovremeno ćete svjedočiti optimizaciji upotrebe opreme i učinkovitom smanjenju troškova. Sami nadzor ispisa može uvelike pomoći da se smanji broj ispisanih stranica.

U nastavku ćemo predstaviti neka rješenja iz ponude, a cijeli pregled može se pogledati na web stranici  Kyocera Document Solutions.

 

Kyocera MyQ

MyQ je kompletna aplikacija za poslužitelj, što pojednostavljuje i omogućuje sigurno upravljanje vašim dokumentima.

Jeste li se ikada zapitali?

  • Kako mogu osigurati da neovlaštene osobe ne mogu pristupiti mojim podacima?
  • Kako se može pojednostaviti proces ispisivanja, skeniranja i faksiranja?
  • Kako mogu pratiti te procese i uštedjeti novac?

Ako ste postavili bilo koje od navedenih pitanja, MyQ je pravo rješenje za vas!​

Uz dobro strukturirano i intuitivno sučelje, MyQ pojednostavljuje sve procese potrebne za rad na vašem uređaju. Možete dopuniti svoje postojeće uređaje s vanjskim MyQ terminalom i pokrenuti ih s rješenjem MyQ.

Ugrađeni program Print&Follow povećava učinkovitost pisača i ubrzava proces ispisa: umjesto slanja dokumenata na odabrani uređaj, korisnik šalje posao na MyQ server preko kojeg može pristupiti na bilo koji uređaj u poduzeću. Dokumenti se tada mogu ispisivati ​​na bilo kojem slobodnom uređaju.

  • Autentikacija – Pristup uređajima može biti u jednom koraku preko PIN-a, identifikacijske kartice ili Windows prijave ili u kombinaciji dva koraka provjere autentičnosti, npr. korištenja identifikacijske kartice i PIN-a.
  • Sigurnost – Siguran ispis (Secure Printing) – enkripcija podataka i funkcija Print&Follow osigurava da samo ovlaštena osoba može pristupiti svojim ispisanim dokumentima.
  • Izvještavanje – MyQ bilježi iscrpnu statistiku za ispis generiran od svakog odjela, pojedinog korisnika ili sudionika projekta.
  • Personalizirane mogućnosti – MyQ pamti najčešće postavke i nudi ih kao zadane prilikom registracije.
  • Funkcija „Skeniranje na“ – Promjena odredišta vaših skeniranih dokumenata i njihovih meta podataka dostupna je jednim klikom. Možete odabrati svoj prostor u okviru MyQ, mapa na računalu, faks poslužitelja, e-maila itd.
  • Mobile Printing – možete ispisivati ​​dokumente sa svojega mobilnog uređaja jednostavnim slanjem e-pošte na MyQ poslužitelj. Ispisane dokumente možete pokupiti kasnije, kada se prijavite na uređaj.

 

 Za više informacija, pogledajte Kyocera MyQ ili MyQ Printing Solution

 

Siguran ispis s pomoću upravljačkog programa KX driver

Zaštita povjerljivih podataka glavna je briga u poslovanju, a odnosi se i na ispis dokumenata. Kyocera uređaji nude korisnicima mogućnost da osigura podatke koristeći privatan ispis s pomoću upravljačkog programa KX Driver.


 S funkcijom Private Print i upotrebom PIN-a dokumenti se mogu sigurno ispisati na bilo koji Kyocera uređaj spojen na mrežu.  

Više informacija o programu potražite na web stranici  KX driver.

Kyocera Fleet Services - održavajte cijelu flotu instaliranih uređaja iz oblaka

KYOCERA Fleet Services (KFS) osigurava jedno snažno, web osnovano rješenje koje predstavlja automatsko praćenje vaše ispisne flote. Cloud host, KYOCERA Fleet Services omogućuje da poduzeća i zaposlenici u servisnom sektoru vide status svih uređaja na floti, brzo i lako identificiraju i odgovaraju na problem i poduzimaju osnovne zadatke održavanja, sa bilo koje lokacije.

Kompletno rješenje za održavanje.

Osnovne karakteristike omogućavaju web bazirani pregled svih uređaja unutar vaše ispisne flote, dok vam napredne funkcije daju slobodu za dijagnosticiranje i održavanje Kyocera uređaja automatski, na primjer:

  • Obavijesti o uređaju –- primanje statusnih obavijesti emailom i putem sistemske kontrolne ploče. Servisno osoblje može otkriti problem prije nego što utječe na korisnike.
  • Panel screenshot  –- koristite vaš PC za pregled ekrana vaših uređaja kao podršku pri identifikaciji problema i servisnih poziva.
  • Kontrolna ploča - jasan pregled statusa kompletne flote na jednom jednostavnom ekranu. Brza identifikacija uređaja koji trebaju hitnu pažnju i brže reagovanje na problem koji se pojavi.
  • Izvještavanje – detaljno izvještavanje za pregled statusa i performansi vaših uređaja.  
  • Firmware nadogradnja –- nadogradnja vašeg firmware paketa putem cloud-a i primanje novih firmware nadogradnji za vašu praktičnost.
  • Postavke moda održavanja - konfiguracija postavki za održavanje vaših uređaja automatski.
  • Panel note –- primate tekst obavijesti tekućih servisnih informacija direktno na ekrane vaših uređaja kako bi vaši korisnici bili informirani.
  • HyPAS postavljanje aplikacija – postavka i aktiviranje vaših HyPAS aplikacija automatski, izbjegavajući troškove izlaska na teren.


Za više informacija posjetite Kyocera Fleet Services.


KYOCERA Network Device Manager

KYOCERA Network Device Manager (NDM) - Upravitelj mrežnog uređaja.

NDM IT administratorima i servisu osigurava centralizirano upravljanje uređajima za ispis. Stoga, oni mogu nadgledati i upravljati nekoliko tisuća uređaja, udobno iz ureda:

  • Nadogradnja firmvera
  • Postavke konfiguracije
  • Instalirajte aplikacije
  • Primajte automatska upozorenja o pogreškama
  • On-line provjera stanja tonera.
  • Izvještaji o radu uređaja
  • Raspoređivanje uređaja u grupe


NDM je mrežna aplikacija kojom korisnik upravlja sa svih modernih preglednika, uključujući Microsoft Edge i Google Chrome. Može funkcionirati kao server ili kao gadget.


Za više informacija posjetite Kyocera Network Device Manager.


KYOCERA Net Viewer

KYOCERA Net Viewer je softver za upravljanje mrežnim uređajima namijenjen za mala i srednja poduzeća.

Uz ostalo, omogućuje vam:

  • Grupne postavke: simultano konfiguriranje jednog ili više uređaja istovremeno
  • Nadogradnja programske opreme (firmware) za FS-1920 i više
  • Nadogradnja programske opreme za jedan ili više uređaja u isto vrijeme
  • Obavijesti o statusu uređaja (npr. zastoja papira ili niske razine tonera) putem e-maila
  • Automatsko otkrivanje umreženih uređaja
  • Opširne informacije o uređaju (postavke, mjerila, korisnici, imenik, dnevnici itd.)


Za više informacija, pogledajte na web stranici  Kyocera Net Viewer.

 

Troškovi ispisa dokumenata predstavljaju oko 3% ukupnih prihoda većine poduzeća (Izvor:  IDC White Paper).

Optimizacija

Naručite se na  pregled flote ispisa i stanja sustava za upravljanje dokumentima.
Izradit ćemo procjenu uštede koju će donijeti optimizacija flote ispisa.

 Kliknite za više informacija  

 

 

Dodatne informacije

Za dodatne informacije nazovite na 01 6185-824 ili mailom na info@xenon-forte.hr.